سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

هزینه بیش از 300 میلیونی نگهداری از مجتمع‌های خدمات رفاهی

رئیس انجمن مجتمع‌های خدمات رفاهی استان کرمانشاه از هزینه نگهداری 300 تا 400 میلون تومانی یک مجتمع خدمات رفاهی در سال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ جهاندار لرستانی گفت : این در حالیست که هر مجتمع 300 تا 400 میلیون تومان در سال هزینه نگهداری دارد.

به گفته لرستانی، هزینه حامل‌های انرژی و نیروی کار نیز بیشتر شده و این در حالیست که دولت بر خلاف وعده‌ای که داد بود هیچ یارانه‌ای به این مراکز اختصاص نمی‌دهد.

وی تاکید کرد: ما هزینه‌های دیگر از جمله تعمیرات، زیرساخت‌ها، آسفالت ورودی مجتمع، هزینه نگهداری و نظافت نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی و ... را نیز داریم و در تمام دنیا برای بخشی از این خدمات مانند سرویس بهداشتی پول اخذ می‌شود، اما ما حق گرفتن یک ریال حتی برای پارک کردن خودروها در مجتمع را نیز نداریم.

رئیس انجمن مجتمع‌های خدمات رفاهی استان کرمانشاه وجود متولیان متعدد برای مجتمع هایخدمات رفاهی را یک مشکل بزرگ دیگر این مجتمع‌ها دانست و خاطرنشان کرد: ما در اصل مجوزمان را از اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها می‌گیریم، اما در عمل باید به میراث فرهنگی، شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، اماکن نیروی انتظامی، اداره استاندارد و ... پاسخگو باشیم.

وی معتقد است، همه این موارد باعث شده مجتمع‌های خدماتی و رفاهی با مشکلات جدی مواجه شوند و به سختی خود را سرپا نگه دارند.

رئیس انجمن مجتمع‌های خدمات رفاهی استان کرمانشاه راه حل رفع این مشکلات را پرداخت یارانه آب و برق و افزایش کارمزد فروش فرآورده‌های نفتی در مجتمع‌های خدمات رفاهی دانست و عنوان کرد: خواسته دیگر ما این است که متولی واحد داشته باشیم و مجبور نباشیم به بخش‌های مختلف پاسخ بدهیم.

لرستانی تصریح کرد: در کل کشور برای هزینه نگهداری مساجد کمک هزینه پرداخت می‌شود، اما نمازخانه‌های ما از دریافت این کمک‌هاهممحروم هستند.

وی از فعالیت 22 مجتمع خدمات رفاهی در استان کرمانشاه خبر داد و اظهارکرد: این در حالیست که میزان استاندارد مجتمع‌های مورد نیاز در استان کرمانشاه 10 تا 12 مجتمع است.
 


انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.