سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

اختصاص ردیف بودجه 500 میلیارد ریالی برای زیرساخت‌های خرمشهر

بودجه 500 میلیارد ریالی برای زیرساخت‌های خرمشهراختصاص داده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛معاون امور اقتصادی و سرمایه‌گذاری منطقه آزاد اروند گفت: در حاشیه برنامه رونمایی از خودروهای تاکسی اروند گفت: خرمشهر به علت وجود خون شهدا و حماسه‌های به جای گذاشته، مسؤولیت را برای مسؤولان چند برابر و سخت می‌کند.

محمدرضا معتمدی افزود: با وجود این که محل سازمان منطقه آزاد اروند در آبادان است اما به سبب شور و شعف زیاد مسؤولان خرمشهری، حس منطقه آزاد نسبت به شهرستان خرمشهر بیشتر است و نسبت به خدمت مسؤولان برای مردم خرمشهر اعتقاد دارم.

وی گفت: با توجه به پیگیری و تلاش‌های مکرر مقرر شد که ردیف بودجه 500 میلیارد ریالی جهت زیر ساخت‌های شهرستان خرمشهر اهدا شود.

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری منطقه آزاد اروند آبادان و خرمشهر با بیان اینکه امیدوارم خرمشهر به جایگاه واقعی خود برسد، افزود: خرمشهر مهد تجارت خلیج فارس است، بهترین نقطه از شمال خلیج فارس و تنها راه امن برای تجارت خارجی، حمل و نقل دریایی و انتقال بار در آسیا منطقه آزاد اروند آبادان و خرمشهر است.

معتمدی گفت: تکلیف کنونی همه مسؤولان این است که با همان روحیه و انگیزه سال‌های دفاع مقدس تلاش کنیم و خرمشهر را بسازیم.

وی افزود: با شعار، حرف و کارهای غیر فنی و مطالعه نشده کار ما به جایی نمی‌رسد و همه کارها باید به صورت اصولی، مدرن و نو انجام شوند.

معاون امور اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند آبادان و خرمشهر خبر داد: اکنون با شرکت بزرگ که مادر تخصص در حوزه حفاری و خدمات سرچاهی هستند قرارداد بستیم و این شرکت در حال انتقال به منطقه آزاد اروند است‌.

وی با بیان اینکه نوسازی ناوگان خرمشهری از اولویت‌های ما است، گفت: کار تاکسی‌های پلاک اروند سال‌ها بر روی زمین مانده بود اما با همت مسؤولان خرمشهری که همدل و هم زبان هستند، به نام خرمشهر ثبت شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.