سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

عقب افتادگی 15 ساله خرمشهر

خرمشهر شهرستان 15 سال عقب افتاده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: خرابی‌های فراوان خرمشهر مانع از نمود کارهای اجرایی است.

عبدالله سامری در حاشیه مراسم رونمایی از خودروهای پلاک اروند با تبریک مناسبت هفته کرامت و سالگرد بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، افزود: تحولات اقتصادی و صنعتی در شهرستان خرمشهر در حال انجام است اما به علت خرابی‌های فراوان شهرستان، این تلاش و کارها نمود پیدا نمی‌کند.

وی گفت: خرابی‌های موجود در شهرستان باید در 15 سال گذشته ترمیم می‌شد و امروز شاهد عمران و توسعه باشیم اما متاسفانه در آن زمان دلسوز وجود نداشت‌.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت‌های گذشته و مجموعه نظام مقدس جمهوری اسلامی عنایت‌های ویژه‌ای نسبت به خرمشهر داشتند اما متاسفانه دلسوز واقعی در شهرستان نبود.

وی با بیان اینکه من به عنوان خادم مردم دنبال عمران و آبادی هستم، عنوان کرد: شهرستان خرمشهر آه دارد و هر کس به مردم و این شهر خیانت کند، در همین دنیا ثمر و نتیجه آن را خواهد دید.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود اینکه مقام معظم رهبری، سال‌ها مساله اقتصاد مقاومتی را تکرار می‌کنند، اما بعضی‌ها دنبال سوء استفاده و دست گذاشتن در بیت‌المال هستند و در واقع خائن به مردم تلقی می‌شوند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.