به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ ایمانلو در نشست مشترک مدیران روابط عمومی وزارت نیرو و شرکتهای مادر تخصصی با مدیران عامل و مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق آذربایجان گفت:این شرکت خدمات مطلوبی را به مشترکان در 59 شهر استان با بیش از یک میلیون و 122 هزار فقره انشعاب آب و بیش از 626 هزار فقره انشعاب فاضلاب ارائه میکند.
وی افزود:اگر چه صحبت کردن در خصوص روابط عمومی در جمع مدیران روابط عمومی برای ما سخت است اما گامهای خوبی در این خصوص برداشتهایم.
ایمانلو گفت: در فرآیند روابط عمومی اولین کاری که کردیم همکاری بسیار تنگاتنگ با رسانهها به ویژه با صدا و سیما، روزنامهها و خبرگزاریها بوده که توانستیم فلسفه وجودی و ماموریت شرکت آب و فاضلاب و مدیریت صحیح مصرف آب را به مشترکان و شهروندان معرفی کنیم.
مدیرعامل شرکت در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد مطلوب دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گفت: دفتر روابط عمومی این شرکت تعامل خوبی با اداره کل آموزش و پرورش استان و سازمانهای مردم نهاد (NGO ها) در خصوص فرهنگسازی مصرف بهینه آب برقرار کرده است.
وی ادامه داد: این شرکت خدمات مطلوبی را به مشترکان در 59 شهر استان با بیش از یک میلیون و 122 هزار فقره انشعاب آب و بیش از 626 هزار فقره انشعاب فاضلاب ارائه میکند.
ایمانلو در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: بالا بودن مصرف سرانه آب، افزایش جمعیت و هزینه بالای تامین آب آشامیدنی از یک طرف و محدودیتهای جدی منابع آب از سوی دیگر باعث شده است تا این شرکت نسبت به فرهنگسازی و تغییر نگرش شهروندان در زمینه اصلاح الگوی مصرف آب و استفاده از منابع آب اقدام کند و برنامههای فرهنگی و آموزشی مختلفی توسط دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی در حال اجرا است.
انتهای پیام/ش