فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی گفت: بیمارستان صحرایی به مدت چهار روز در مدرسه بهاران روستای جانانلو خداآفرین ایجاد می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ سردار غلام عسکر کریمیان در جلسه هماهنگی ایجاد این بیمارستان صحرایی در خداآفرین پیش بینی کرد مبلغ 10 میلیارد ریال برای ارایه خدمات پزشکی و درمانی در این بیمارستان به مردم این شهرستان هزینه شود.

وی با بیان اینکه یکی از عوامل تولید قدرت ملی مردم و میزان پشتیبانی مردم از نظام است گفت : برای دفاع از دین، مسلک و فرهنگ خودمان باید به مردم خدمت کنیم و یکی از وظایف دولت اسلامی نیز خدمت به مردم است.

وی افزود :مسئولان نظام در ایران خادمان ملت هستند و توجه به بهداشت و درمان و سلامت مردم نیز خدمت بزرگی محسوب می شود. 

وی خاطرنشان کرد: کارکنان بیمارستان صحرایی جهت ارایه خدمات موفقیت آمیز به همکاری و هماهنگی های مسئولان شهرستان نیازمندند و باید هماهنگی های لازم انجام گیرد.

وی همچنین خواستار ایجاد شرایط بهداشتی و درمانی پایدار و مستمر در این شهرستان شد.

رئیس بیمارستان صحرایی استان اذربایجان شرقی نیز گفت: بیمارستان صحرایی خداآفرین با 300 کادر تخصصی پزشکی و پیراپزشکی تخصصی و فوق تخصصی شامل دو اتاق عمل سیار، درمانگاه های عمومی و تخصصی، چشم پزشکی، زنان، کودکان، جراحی داخلی، گوارش، آزمایشگاه، اکو، رادیولوژی، آندوسکوپی از 25 تا 29 مرداد ماه از ساعت 9 صبح تا 18عصر به مراجعان خدمات ارایه خواهند داد .

صادقی افزود: بیماران تحت پوشش بیمه سلامت و تامین اجتماعی در صورت نیاز در شهرستان های کلیبر، اهر و تبریز به بیمارستان صحرایی معرفی و جهت درمان خارج ازنوبت پذیرش وخدمات دریافت می کنند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با بیان اینکه کمک به سلامت مردم محروم یکی از اهداف ایجاد این بیمارستان است گفت: سلامت جزء بنیان خانواده ونقش کلیدی محسوب می شود .

محمد ایرجیان با اشاره به اینکه در بسیج جامعه پزشکی 200نفر متخصص و فوق تخصص جهت انجام خدمات در این بیمارستان اعلام آمادگی کرده اند، افزود: توجه به سلامت مردم محروم در راه مبارزه با استکبار جهانی ونیز ارایه خدمت وعمل در راستای کمک به استحکام نظام از جمله اهداف ایجاد بیمارستان صحرایی می باشد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.