سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

قرار گرفتن آمریکا پشت جنایات عربستان

تجربه برجام نشان داد مذاکره با آمریکا جز خسارت اثری ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛خطیب نماز جمعه شهرک طالقانی ماهشهر گفت: تجربه برجام نشان داده است مذاکره با آمریکا جز خسارت اثر دیگری ندارد.

حجت‌الاسلام سید سلمان هاشمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرک طالقانی ماهشهر با بیان اینکه تجربه برجام نشان داده مذاکره با آمریکا جز خسارت اثری ندارد، افزود: با گذشت قریب به یک‌سال از آغاز برجام  آمریکای خائن به تعهدات خود عمل نکرده است.

وی گفت: جای تعجب دارد که عده ای اندک در داخل نیز به این دشمن فریبکار دل بسته‌اند و تصور می‌‌کنند که می‌توان با تکیه بر دشمن به رفاه و سعادت رسید.

خطیب نماز جمعه شهرک طالقانی در ادامه با تاکید بر بدعهدی آمریکا در موضوع برجام افزود: از آغاز مذاکرات جدید هسته‌ای بسیاری از دلسوزان نظام و در راس آن رهبر معظم انقلاب بارها متذکر شده بود که نباید به آمریکا خوشبین بود.

هاشمی گفت: گاه در این زمینه به حدی افراط شد که همه مسائل مدیریتی کشور و معیشتی مردم به مذاکرات گره خورد و کوچکترین مسائل را به تلاش های داخلی منوط به برجام و و توافق با غرب و آمریکا نسبت داده شد.

خطیب نماز جمعه شهرک طالقانی در فراز دیگری از خطبه‌ها افزود: نکته مهمی که باید به آن توجه داشت این است که در منطقه خیانت هایی که صورت می‌گیرد به دست آمریکا و حمایت آمریکای جنایت کار است.

وی با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری گفت: با همه این تفاصیل، آمریکا در منطقه روز به‌روز رو به ضعف است و تمام نقشه‌های آن افشا شده است.

امام جمعه شهرک طالقانی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری خطاب به مسؤولان کشور گفت: مسؤولان کشور بدانند که باید به توان داخلی تکیه کنند و تصور نکنند می‌توان مشکلات کشور را تنها با مذاکره حل کرد بلکه باید با تلاش و همت و برنامه‌ریزی مدیران مشکلات مرتفع شود.

هاشمی ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و فرا رسیدن روز خبرنگار افزود: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های خبرنگار، داشتن عشق و علاقه و قریحه خبرنگاری است و همچنین سرعت در تصمیم‌گیری و انتقال سریع خبر، از ویژگی‌های اساسی خبرنگار است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.