سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

تهیه کتاب های زیست فناوری

کتاب‌های زیست ‌فناوری و تجهیزات آزمایشگاهی تا شهریور برای مدارس زیست فن آوری دانش آموزی در مازندران تهیه می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رئیس گروه آموزش و ترویج ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری گفت: برای حمایت از مدراس مجری طرح ملی زیست فناوری دانش آموزی در مازندران ، معاونت علمی و فناوری کتاب‌های زیست‌ فناوری و تجهیزات مورد نیاز آزمایشگاهی را حداقل تا شهریور در اختیار آنها قرار می دهد.

سید مهدی سیدی با بیان اینکه طرح نظام ملی زیست ‌فناوری دانش‌آموزی به صورت پایلوت در مازندران و شهرستان آمل در حال اجرا است افزود: این طرح تاکنون نتایج مطلوبی داشت و هدف جدی در این بخش، نهادینه شدن موضوع زیست فناوری در مدارس و توجه به امور علمی و دانش در کنار هم برای اثرگذاری بیشتر آن است.

وی گفت: در اجرای این طرح به دانش آموزان علاقمند یادگیری در زمینه های علوم زیستی، کتاب‌های آموزشی برای آنان در نظر گرفته شد تا با گذراندن دوره‌های تئوری و عملی علاوه بر فعالیت درسی در امور پژوهشی تلاش داشته باشند.

رئیس گروه آموزش و ترویج ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری افزود: توانمندسازی معلمان از دیگر اهداف این طرح ملی در شهرستان آمل است که با همکاری محققان پژوهشکده انستیتو پاستور شمال کشور آموزش داده و همکاری خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.