بهنمیر از محدود شهرهای استان مازندران است که فاقد سالن ورزشی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،رییس آموزش و پرورش بهنمیر در نشست خبری پروژه مهر، گفت: یک سالن ورزشی در حال ساخت با پیشرفت فیزیکی 70 درصدی در این شهر وجود دارد که10 سال نیمه‌کاره رها شده و با وجود پیگیری‌های متعدد تاکنون ساخت آن به اتمام نرسیده است.

آموزش و پرورش بهنمیر دارای حدود ۴ هزار دانش‌آموز و 42 مدرسه است که از این تعداد 22 مدرسه ابتدایی، 12 مدرسه متوسطه اول و هفت مدرسه متوسطه دوم است.

علی روشن‌رای، اولویت آموزش و پرورش بهنمیر را در پروژه مهر، تعمیر و تجهیز مدارس و ساماندهی و سازماندهی فضا و نیروی انسانی دانست و گفت: 40 درصد مدارس بهنمیر مقاوم‌سازی و نوسازی شد.

وی با بیان اینکه مدارس بهنمیر از نظر فیزیکی و سرانه فضای آموزشی از استاندارد بالایی برخوردار هستند، گفت: استاندارد فضای آموزشی آموزش و پرورش بهنمیر از استاندارد فضای آموزشی کشور بیشتر است.

روشن‌رای افزود: 80 درصد نیروهای آموزش و پرورش بهنمیر غیربومی هستند و از این پس جذب نیروها بر اساس جنسیت، تخصص، بوم و جغرافیا است.

رییس آموزش و پرورش بهنمیر با اشاره به تشکیل کارگروه فرهنگی و ورزشی بیان کرد: این کارگروه به ساماندهی نمازخانه، کتابخانه‌ها، فضای تربیتی و ورزشی، سلامت و بهداشت توجه دارد.

روشن‌رای گفت:در حال حاضر دارالقرآن بهنمیر با تشکیل چهار کلاس فعالیت خود را در زمینه حفظ قرآن، روخوانی و روان‌خوانی شروع کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار