طرح حیاط پویا امسال در بیش از900 مدرسه مازندران اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش‌وپرورش مازندران گفت: طرح حیاط پویا با هدف تحرک و پویایی ،کمک به تناسب وزن و ایجاد نشاط روحی روانی دانش‌آموزان و فراهم شدن زمینه مناسب برای ساماندهی فعالیت‌های دانش‌آموزان در ساعات تفریح به جز مدارسی که پارسال در آن اجرا شد، امسال در 900 مدرسه اجرا می شود.

سید علی ساداتی همچنین به برگزاری المپیاد ورزشی دانش‌آموزی در 40 درصد مدارس استان اشاره و خاطرنشان کرد:در المپیاد ورزشی پارسال 18 درصد اعزام کشوری داشتیم و 60درصد هم به مقام کشوری دست یافتند.

رئیس کارگروه فرهنگی- ورزشی پروژه مهر 95 مازندران، بابیان اینکه پروژه مهر درسالهای گذشته 5کارگروه کمیته توجیه، تبلیغ و اطلاع‌رسانی، تأیید صلاحیت، نظارت و ارزیابی بر گشایش مدارس، تعمیر و تجهیز مدارس و سازمان‌دهی داشت افزود:امسال به منظور اهمیت موضوع ورزش ، کمیته فرهنگی ورزشی نیز به این کارگروه پنجگانه افزوده شده است.

ساداتی همچنین از برگزاری بازی‌های و غذاهای بومی – محلی در روز بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: این برنامه با مشارکت حداکثری دانش‌آموزان ،در مقطع ابتدایی و متوسطه اول با الویت مدارس دخترانه اجرایی خواهد شد.

انتها پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار