سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

خیریه های کرمان به دلیل تخصصی بودن متمایزند

مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: نقش خیرین در مدیریت و ارتقاء فرهنگ استفاده از تکنولوژِی و مهار آسیبهای اجتماعی غیر قابل انکار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ار کرمان،عباس صادق زاده در اولین شورای هماهنگی تشکل های خیریه جمعی،افزود: جایگاه خیر و خیرین در استان کرمان جایگاه متفاوتی نسبت به سایر استان ها است.

وی گفت: استان کرمان جایگاه خیرین و خیریه های بزرگی است که بزرگ بودنشان به واسطه تفکر و نگاه تخصصی و با برنامه ای است که به مسائل اجتماعی روز دارند.

صادق زاده با اشاره به اینکه رشد تکنو لوژی و پیشرفت جوامع بشری از سنتی به صنعتی نه تنها باعث رفاه بشر نشده بلکه آسیبهای نوپدید بر جوامع در حال توسعه رقم زده ، افزود: دلیل آن صرفاً رشد تکنولوژی و صنعتی شدن نیست بلکه ظرفیت فرهنگ و مدیریت استفاده از تکنولوژی و ماشین را به نفع جامعه نداریم و دراین بین نقش خیرین بواسطه جایگاه بی بدیلشان در خیر جمعی در مدیریت و ارتقاء فرهنگ استفاده از تکنولوژِی و مهار آسیبهای اجتماعی غیر قابل انکار است.

وی گفت: ظرفیت موجود در استان را باید به کل کشور تسری دهیم تا خیرین متناسب با نیاز روز در مسائل اجتماعی مشارکت نماید چرا که خیر خواهی فقط مسجد و مدرسه سازی نیست.
انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.