سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

نبود آب شرب در روستای دهستان حسینی شادگان

نبود آب شرب مشکل اساسی روستاهای دهستان حسینی شادگان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس شورای بخش مرکزی شادگان گفت: نبود منابع آب سالم مشکل اساسی روستاهای دهستان حسینی این شهرستان است.

عبدالامام دورقی احمدی افزود: صوفیه و عگله  از جمله روستاهای دهستان حسینی این شهرستان هستند که با بحران کم‌آبی مواجه‌ هستند.

وی گفت: قدمت بالای تاسیسات آبرسانی روستاهای تحت پوشش و فرسودگی آنها و نیز کمبود اعتبارات نگهداری شبکه و تاسیسات آبرسانی و از سوی دیگر کم‌آبی و تغییر کیفیت منابع آبی روستاها از مشکلات پیش روی شرکت آبفای روستایی شادگان است.

رئیس شورای بخش مرکزی شادگان افزود: نبود آب آشامیدنی و بهداشتی، زندگی در این روستاها را دشوار کرده و ساکنان این روستاها ۵۰ خانواری آب مورد نیاز برای آشامیدن و یا موارد بهداشتی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند.

دورقی احمدی گفت: با پیگیری‌های مکرر دهیار و شوراهای اسلامی آن روستاها و مکاتبات لازم به مسئولان و متولیان امر، روستاهای مذکور مدت زیادی است که فاقد آب آشامیدنی هستند.

وی افزود: مردم از مسئولان استان و شهرستان انتظار دارند تا در کمترین زمان ممکن مشکل آب آن روستاها را رفع کنند تا میزان رضایت نسبی آحاد جامعه خصوصا روستائیان جلب شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.