سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگاه به زیر ساخت‌های الکترونیکی در ایران

دبیر کنسرسیوم کسب و کارهای اینترنتی گفت: زیر ساخت‌های الکترونیکی در ایران به درستی تعریف نشده و این امر با هماهنگی مردم میسر است.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی جبرائیلی نابغه اقتصادی و تجارت بین الملل در همایش راهکارهای بازاریابی نوین و افزایش فروش که صبح امروز در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، گفت: امروز تکنیک های گذشته بازاریابی اثر بخشی خود را از دست داده و این علم بیش از پیش نیازمند به روز شدن است.

وی افزود: بنگاه های اقتصادی برای آنکه بتوانند بهترین محصولات یا خدمات خود را به جامعه هدف ارائه کنند و با رقبا به رقابت بپردازند باید فروش و سهم خود از بازار را افزایش دهند.

جبرائیلی بیان داشت: در دنیای امروز تجارت الکترونیکی بحث روز نیست، بحث اصلی امروز در تجارت و بازار؛ بهترین فروش است.

نابغه اقتصادی و تجارت بین الملل تصریح کرد: بازاریابی الکترونیکی در ایران به طور کامل تعریف نشده و در دنیای پیچیده‌ی امروز شگردهای قدیمی بازاریابی دیگر پاسخگوی کسب و کارها نیست.

وی اظهار داشت: توجه و نگاه جدید به بازار، بازاریابی، مشتری و مدل‌های تصمیم گیری آنها را می‌طلبد.

جبرائیلی گفت: امروزه مخاطبان از کنار تبلیغات و تکنیک های بازاریابی عبور می کنند و در برابر آن مقاوم شده‌اند که این امر می توانند اقتصاد کشورها را تحت تاثیر قرار دهد.

این نابغه اقتصادی و تجارت بین الملل یادآور شد: هماهنگی مردم با تکنولوژی حائز اهمیت است اما زیر ساخت ها برای تجارت الکترونیکی در ایران به درستی تعریف نشده است.

در ادامه این همایش محمد صادق مالکی دبیر کنسرسیوم کسب و کارهای اینترنتی ایران گفت: ما در کنسرسیوم کسب و کارهای اینترنتی ایران با مخاطب قرار دادن مدیران و صاحبان کسب و کارها اقدام به برگزاری همایش راهکارهای نوین و افزایش فروش کردیم.

وی اذعان داشت: هدف این کار کمک کردن به یکدیگر است برخی از بازاریابان شبکه‌ای، جذب زیاد افراد را عامل موفقیت در این زمینه می‌بینند در حالی که کسانی در این زمینه موفق می‌شوند که تلاش کنند.

مالکی یادآور شد: امیدواریم روزی خدمات و کالاهای ایرانی نه تنها در ایران بلکه در دنیا طنین انداز آوای کیفیت و مرغوبیت باشند و با تکیه بر مفاهیم اقتصاد مقاومتی بدون تکیه بر اقتصاد نفتی قطب اقتصاد منطقه باشیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.