دبیر همایش «سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی» از برگزاری این همایش با مشارکت دانشگاه‌ها به ویژه دانشگاه تهران و پیام نور در آبان ماه خبر داد.

 محمود نیلی احمد آبادی رییس دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: همایش سواد رسانه‌ای 12 آبان با مشارکت دانشگاه های کشور به ویژه دانشگاه تهران و پیام نور برگزار می شود.
 
وی افزود: تاکید ما در برگزاری این همایش مسئولیت اجتماعی است؛ که باید تولید کنندگان محتوا در فضای مجازی و رسانه‌ای با آن آشنا شوند و این مسئولیت را قبول کنند، اساتید دانشگاه ها نیز در این همایش مشارکت فعالی دارند.
 
رییس دانشگاه تهران تصریح کرد: تفاوت این همایش اضافه شدن بخش ترویجی و کاربردی آن است که سایر همایش ها این ویژگی را ندارند. هم چنین بخش علمی و پژوهشی نیز در این همایش خواهیم داشت.
 
نیلی احمد آبادی بیان داشت: 15 تیر ماه زمان ارسال چکیده مقالات و ۱۵ شهریور مهلت ارسال اصل مقالات است.
 
وی گفت: محورهای در نظر گرفته شده در بخش علمی پژوهشی، کاربردی است تا بتواند دغدغه مقام معظم رهبری را از نابسامانی های فرهنگی مرتفع کند. از نخبگان نیز خواسته شده مقالات خود را در این محورها تدوین کنند و آن را از سطح دانشگاهی ارتقا دهند.
 
رییس دانشگاه تهران اظهار داشت: مقالات و محصولاتی که توسط این همایش تولید می شود، منطبق بر نیازهای بومی خواهد بود تا بتواند به صورت کاربردی مورد استفاده قرار گیرد.
 
نیلی احمد آبادی در ادامه افزود: این همایش امسال برای اولین بار برگزار می شود و با ایجاد دبیرخانه دائمی، در سال های آینده نیز برگزار خواهد شد.
 
گفتنی است متقاضیان می توانند رایگان در این آموزش شرکت کرده و پس از آن مجوز کسب و کار دیجیتال را دریافت کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار