معاون پژوهشی دانشگاه تهران از انعقاد تفاهم نامه میان سازمان شیلات کشور و دانشگاه تهران خبر داد.

محمد رحیمیان معاون پژوهشی دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: هدف از امضای این تفاهم نامه تحقق توسعه پایدار و متوازن در راستای بهره برداری مناسب و بهینه از منابع موجود است.

وی افزود: این تفاهم نامه زمینه نوآوری در پژوهش و فناوری برای استفاده مطلوب دستگاه  های اجرایی و صنعتی از ظرفیت های علمی و تحقیقاتی در دانشگاه تهران را ایجاد می کند.

معاون پژوهشی دانشگاه تهران تصریح کرد: در این تفاهم‌نامه دو طرف در زمینه اجرای طرح‌های پژوهشی مشترک، ‌ایجاد بستر لازم برای فعالیت اعضای هیأت علمی دارای تخصص‌های ذیربط، ‌ به کارگیری کلیه امکانات فنی و آزمایشگاهی، آموزش کارشناسان و بهره‌برداران از منابع آبزی در راستای گسترش تعاملات و همکاری‌های پژوهشی و مشاوره‌ای برای برطرف ‌کردن نیازهای علمی، و انجام تحقیقات کاربردی با هدف توسعه آبزی پروری و ارتقاء بهره‌وری در منابع آبزی به توافق رسیدند.

رحیمیان یادآور شد: هدف از این تفاهم نامه توسعه مناسبات همکاری در زمینه های پژوهشی و حمایت از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی، برگزاری همایش و موضوعات مورد تفاهم طرفین است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.