سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پی درگیری پلیس نیویورک با یک سارق، زنی بی‌گناه هدف قرار گرفت

در پی عملیات پلیس آمریکا برای بازداشت یک سارق، نیروهای امنیتی نیویورک به سوی سر یک زن تیراندازی کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه دیلی میل، در پی شلیک پلیس نیویورک به سوی یک زن -که از ناحیه سر هدف اصابت گلوله قرار گرفت- گفته می شود حال وی وخیم است.

بر اساس این گزارش، یک زن در نیویورک در پی مصدومیت شدید بر اثر  سبب شلیک نیروهای پلیس که در حال تعقیب یک فرد سارق مظنون بودند، به بیمارستان منتقل شد. 

شبکه تلویزیونی ان بی سی نیز گزارش داد فرد مظنون -که مرد بود- نیز حین  درگیری  با یک افسر بر سر یک تفنگ، هدف اصابت گلوله قرار گرفت.

گزارش های منتشر شده حاکی است یکی از ساکنان خیابان «هال» و خیابان 67 در حدود ساعت 13:45 دقیقه، پس از مشاهده ورود یک مرد به خانه‌اش با پلیس تماس گرفت.

نیویورک دیلی نیوز گزارش داد این زن مشاهده کرد که این مرد در اتاق کودکان حضور دارد و سپس با استفاده از یک سیستم کنترل از راه دور در حال حرکت در دیگر نقاط خانه‌اش است.

مشخص نیست آیا زنی که با پلیس تماس گرفت همان زنی است که هدف اصابت گلوله قرار گرفت یا خیر. 

زمانی که خودروی پلیس رسید این مرد اقدام به فرار کرد و مأموران پلیس مجبور شدند او را در آن حوالی تعقیب کنند. 

کوین فاگی، یکی از همسایگان این زن، به نیویورک دیلی نیوز گفت: «دیدم که فردی در حال فرار از خانه و پلیس نیز در حال تعقیب اوست. پلیس او را دنبال کرد تا این که او وارد یک خانه شد. من صدای یک شلیک را شنیدم اما چیزی ندیدم.»
در تصویر ویدئویی که منتشر شده است، یک زن در حال ورود به ساختمان و سپس فرار با یک کودک است.

هنگام فرار زن، ابتدا  صدای تیراندازی و سپس صدای جیغ  یک زن شنیده می شود. بر اساس گزارش دیلی نیوز، پلیس به سوی سارق شلیک کرد و زن از ناحیه سر هدف اصابت گلوله قرار گرفت. اداره آتش نشانی اعلام کرد دو نفر به بیمارستان المورست منتقل شدند و حالشان وخیم است.

انتظار می رود هر دو نفر نجات یابند. جی پیتر دونالد ،سخنگوی اداره پلیس نیویورک، در حساب توتیتر تنها تأیید کرد یک افسر در این تیراندازی دست داشت.

او از اظهار نظر بیشتر در این باره خودداری کرد.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.