سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاداش بازیکنان بسکتبالیست جوان پرداخت شد

تیم ملی بسکتبال جوانان ایران روز گذشته پس از قهرمانی پاداشی را دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان روز گذشته در خانه ی خود با شکست ژاپنی ها موفق شد قهرمان بیست وچهارمین دوره از مسابقات بسکتبال جوانان آسیا شود.پس از این قهرمانی بازیکنان و کادر فنی پاداشی را دریافت کردند.

محمدحسین جعفری بازیکن تیم ملی بسکتبال جوانان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: پس از اولین بازی که مقابل ژاپن انجام دادیم و منجر به باخت شد مدیر تیم شیمیدر به ما وعده داد که پس از هر پیروزی مقابل حریفانمان به بازیکنان تیم و کادر فنی یک سکه خواهد داد و در حال حاضر ما این سکه ها را دریافت کردیم همچنین باشگاه کاله همانند مدیر شیمیدر، پیش از فینال این رقابت ها به بازیکنان تیم و کادرفنی قول سکه را داد و پس از فینال سکه ها را دریافت کردیم.

بازیکن تیم ملی بسکتبال جوانان ایران افزود: حامد حدادی بازیکن تیم ملی بسکتبال بزرگسالان روز گذشته پس از کسب قهرمانی 500 دلار در رخکن آزادی به بازیکنان جوان تقدیم کرد.
وی درباره ی وعده ی پاداش وزارت ورزش و رئیس فدراسیون اظهار داشت: وزارت ورزش وعده ی 15 میلیون تومان و همچنین آقای مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال وعده ی 3 سکه را به بازیکنان تیم ملی بسکتبال جوانان داده است.


انتهای پیام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۲۲ ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
باریک الله به فدراسیون بسکتبال -فدراسیون والیبال هنوز پاداش قهرمانی تیم امید سال 94 را نداده است