سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

انتقاد از بی توجهی به وضعیت بازنشستگان فولاد و ذوب آهن

آخرین وضعیت مطالبات بازنشستگان فولاد و ذوب آهن در جلسه فوق العاده کمیسیون اقتصادی مجلس بررسی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس، با انتقاد از بی توجهی مسئولان به وضعیت بازنشستگان صنعت فولاد و ذوب آهن، گفت: در جلسات فوق العاده کمیسیون اقتصادی مجلس رسیدگی به حق و حقوق این قشر از بازنشستگان صورت خواهد گرفت.

زهرا سعیدی افزود: براساس پیگیری های صورت گرفته مقرر شد تا هیات مدیره کانون های بازنشستگان فولاد و ذوب آهن مطالبات و اعتراض مکتوب خود را به کمیسیون اقتصادی مجلس اعلام کنند.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بررسی مطالبات بازنشستگان فولاد و ذوب آهن درجلسات فوق العاده کمیسیون اقتصاد مجلس که از تاریخ ۱۳ تا ۱۶ مرداد ماه برگزار می شود رسیدگی خواهد شد.

وی ادامه داد: در پایان مردادماه مسئولان درجلسه مشترکی در کمیسیون اقتصادی مجلس برای بررسی وضعیت بازنشستگان فولاد و ذوب آهن حضور داشته و دراین خصوص رایزنی های لازم صورت می گیرد.

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: تعیین تکلیف بازنشستگان فولاد و ذوب آهن در اولویت کاری نمایندگان قرار دارد.

گفتنی است بازنشستگان فولاد با مشکل تاخیر و یا عدم پرداخت به موقع مطالبات خود از صندوق فولاد روبه رو هستند و بر اساس آخرین آمار به گفته نوروزی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد در حال حاضر مطالبات صندوق بازنشستگی فولاد ایران از دولت حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان است.

قرار است دولت در برنامه ششم توسعه مطالبات صندوق بازنشستگی فولاد ایران را پرداخت کند که اگر این اتفاق بیفتد صندوق منابع لازم را برای سرمایه‌گذاری و کسب سود لازم بدست خواهد آورد.



انتهای پیام/ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.