مدیر کل تامین اجتماعی استان قم از پرداخت معوقات افزایش حقوق بازنشستگان در سال 91 و حقوق ماه اخیر به میزان مبلغ 225 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم، سید مجتبی موسوی گفت: بر اساس بخشنامه صادره و تمهیدات سازمان تامین اجتماعی، افزایش حقوق بازنشستگان در سال 91 حداقل ماهانه یک میلیون ریال است و کسانی که افزایش حقوق آنان بر اساس 18 درصد زیرمبلغ مذکور باشد حقوقشان تا 100 میلیون ریال افزایش ترمیم می‌شود.

وی افزود: با مدیریت جدید سازمان تامین اجتماعی شاهد اقدامات مهم و سازنده‌ای بودیم که می‌توان از مهم‌ترین این اقدامات به جذب و استخدام 5 هزار و 777 نفر نیروی انسانی تحصیل کرده برای جبران کمبود نیروی انسانی و خدمت‌رسانی بهتر ، تلاش در زمینه جذب و وصول 35 هزار میلیارد تومان از بدهی‌های دولت به سازمان در قالب واگذاری سهام شرکت‌ها، پیگیری و تصویب معافیت مالیاتی تامین اجتماعی در هیئت وزیران و... اشاره کرد.

موسوی پرداخت مطالبات معوق مراکز درمانی طرف قرارداد از جمله بیمارستان‌ها و آزمایشگاه‌ها به میزان 1200 میلیارد تومان، پیگیری ارائه خدمات الکترونیکی و غیر حضوری به بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان، تشکیل شورای صیانت از حقوق و اموال تامین اجتماعی را از دیگر خدمات این سازمان عنوان کرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.