مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از پیگیری معوقات بازنشستگان از جمله بیمه طلایی و وام ازدواج فرزندان آن‌ها خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، ابراهیم شیخ‌بهایی در مراسم تجلیل از معلمان این شهرستان با اشاره به نامگذاری سال‌جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار داشت: فرهنگیان باید پا‌ به ‌پای مردم در این حماسه بزرگ حضور داشته باشند و برای دانش‌آموزان و خانواده‌ها جهت‌دهی کنند.

وی با بیان اینکه مقطع اول متوسطه از ابتدای مهرماه سال‌جاری ساماندهی می‌شود، عنوان کرد: سال تحصیلی آینده 11 عنوان تدوین جدید در سال اول متوسطه اعمال می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار داشت: این تغییرات در راستای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است و در دو سال گذشته شاهد تغییر نظام آموزشی در مقاطع اول و دوم ابتدایی بودیم و در سال‌جاری این تغییرات در پایه سوم ابتدایی نیز اعمال می‌شود.

شیخ‌بهایی با اشاره به ابلاغ سند تحول بنیادین آموزش و پرورش توسط رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: اقدام بسیار مهمی در حوزه آموزش و پرورش روی داده و همه باید برای محقق شدن هرچه بهتر مفاد این سند مهم و اساسی تلاش کنیم.

وی معلمان را امین حرکت فرهنگی در سطح جامعه دانست و گفت: با همت اقشار مختلف جامعه به‌ویژه قشر دلسوز معلم، دشمن در جنگ فرهنگی و نرم خود ناکام ماند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از پیگیری معوقات بازنشستگان از جمله بیمه طلایی و وام ازدواج فرزندان آن‌ها خبر داد و افزود: تمام تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات فرهنگیان و به‌ویژه بازنشستگان به کار می‌گیریم.

گفتنی است، در این مراسم از معلمان نمونه و خیران مدرسه‌ساز شهرستان بم تجلیل و محمود مهدوی که مدتی به عنوان سرپرست مشغول فعالیت بود به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش بم معرفی شد./ج1

برچسب ها: بازنشسته ، مدرسه ، خیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.