سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

برگزاری نشست هماهنگی دستگاه های خدمات رسان در آبادان

نشست هماهنگی دستگاه های خدمات رسان در آبادان برگزارشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ فرماندار ویژه آبادان گفت:مجوز حفاری جدید تا ترمیم نوارهای حفاری قدیمی به دستگاه های حفار در این شهر صادر نمی شود.

عزیزالله شهبازی در نشست هماهنگی دستگاه های خدمات رسان این شهرستان افزود:در برخی از مناطق شهر آبادان و روستاها ترمیم نشدن کنده کاری دستگاه های حفاری باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم شده است.

وی ترمیم نوارهای حفاری در سطح این شهر را به مدت 20 روز خواستار شد و گفت:بعد از مدت تعیین شده همه نوارهای حفاری سطح شهر و روستاها باید ترمیم شود.

فرماندار ویژه آبادان گفت:تا پایان سال جاری عملیات گازسانی به مناطق سه گانه شهر آبادان پایان می یابد و سال آینده هیچ گونه مجوزی برای حفاری برای اداره گاز صادر نخواهد شد.

شهبازی افزود: ضرورت توجه و نگاه جدی تری به مشکلات حفاری در سطح شهر آبادان احساس می شود و شهرداری های آبادان، اروندکنار و چوئبده باید از این به بعد بر حفاری های و ترمیم سریع آنها نظارت جدی تری داشته باشند.

وی از تشکیل کارگروه ویژه به منظور بررسی ترمیم نشدن نوارهای حفاری چندین ساله در برخی از مناطق آبادان خبر داد و گفت:مردم در این زمینه دغدغه دارند و این دغدغه را به نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی منعکس کردند.

فرماندار ویژه آبادان افزود:دستگاه های حفار از فرصت تابستان برای ترمیم نوارهای حفاری استفاده کنند تا در فصل بارندگی مردم دچار مشکل نشوند.

یکی از نمایندگان آبادان در مجلس شورای اسلامی نیز از ترمیم نشدن نوارهای حفاری در سطح معابر شهرستان آبادان انتقاد کرد.

جلیل مختار افزود: متاسفانه در برخی از موارد مشاهده شده اعتبار اختصاص یافته برای ترمیم نوار حفاری به برخی از هزینه های جانبی توسط دستگاه ها صرف شده است.

وی جابجایی اعتبارات دولتی را غیرقانونی اعلام کرد و گفت:دستگاه های حفار در صورتی که مبلغی را بابت ترمیم نوارهای حفاری پرداخت کردند آن را دوباره بررسی و از روند اجرای ترمیم نوارها مطمئن و در صورت بروز تخلف آن را اعلام کنند.

نماینده مردم آبادان و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود:با رایزنی صورت گرفته مشکلی برای پرداخت هزینه های نوارحفاری اداره گاز در آبادان نیست و نوارهای حفاری این دستگاه باید به سرعت ترمیم شود.

این نشست کاری مقرر شد کارگروهی به منظور بررسی مشکل ترمیم نشدن نوارهای حفاری تشکیل و در مدت زمان یک ماه نتیجه بررسی را اعلام کند.

انتهای پیام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.