4 شخصیت حقیقی و حقوقی در حادثه انفجار منزل مسکونی در شادگان متهم شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛دادستان شادگان گفت: 4 شخصیت حقیقی و حقوقی در حادثه انفجار متهم شدند و پرونده پس از کار‌شناسی یک نفره، تحویل هیئت کار‌شناسی 3 نفره شد.

محمد فضلی با بیان اینکه پرونده در مرحله کار‌شناسی است و تا مراحل دادرسی و کیفرخواست ادامه خواهد داشت افزود: علاوه بر اداره آب و فاضلاب و اداره گاز شادگان که به عنوان دو شخصیت حقوقی پرونده مطرح هستند، دو شخصیت حقیقی نیز متهم بوده و تا احقاق حقوق شهروندان پیش خواهیم رفت.

وی با تاکید بر این نکته که تمامی پرونده‌های موجود در شعبه از اهمیت یکسانی برخوردار هستند گفت: تمامی پرونده‌ها از دید ما اهمیت دارند و پیگیری مجدانه تمامی آنها را سرلوحه خود قرار داده‌ایم.

در ماه گذشته حفاری در شهرستان شادگان باعث آسیب دیدن لوله گاز و در نهایت انفجار شد که این موضوع باعث آتش‌سوزی در یک خانه، آسیب دیدن و مرگ 3 نفر شد.

محمدامین موسوی فرد کودک 7 ساله و سومین مصدوم حادثه 12 اردیبهشت انفجار منزل مسکونی پس از دو ماه جدال دردناک با مرگ، جان به جان آفرین تسلیم کرد و به سیده مبینا، خواهر 4 ساله و سیده مدینه موسوی فرد، مادر خود پیوست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.