سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز،

تکمیل ٢١ حلقه چاه نفت و گاز

شرکت ملي حفاري ٢١ حلقه چاه نفت و گاز حفر و تکميل کرد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدير عمليات حفاري خشکي شرکت ملي حفاري ايران گفت:در اجراي طرحهاي کليد در دست (EPDS)   اين شرکت، اين مديريت در چهار ماه نخست امسال موفق به حفاري و تکميل ٢١ حلقه چاه نفت و گاز شد.


احمد تمدن  اظهارکرد: از اين تعداد چاه ٩ حلقه توسعه اي، يک حلقه اکتشافي و ١١ حلقه تعميري - تکميلي بوده است.


وي متراژ حفاري از ابتداي فروردين تا پايان تيرماه را ٢٥ هزار و ٨٣٢ متر عنوان و گفت: در اين مدت ، حفاري ٢ حلقه چاه هفت روز زودتر از برنامه تعريف شده از سوي کارفرما به پايان رسيد.


مدير عمليات حفاري خشکي شرکت ملي حفاري ايران گفت: در اين مدت ٨ دستگاه حفاري اين مديريت در ميدان نفتي آزادگان جنوبي، يک دکل در ميدان نفتي ياران جنوبي، ٢ دستگاه در ميدانهاي نفتي جفير و سهراب در استان خوزستان، ٣ دکل در ميدان نفتي آذر در استان ايلام، ٢ دستگاه در بخش خشکي ميدان گازي کيش در استان هرمزگان و يک دستگاه در موقعيت چاه اکتشافي صوفيکم در استان گلستان استقرار داشته است.


تمدن با بيان اين که در زمان حاضر شرکتهاي مهندسي و توسعه نفت (متن)، نفت و گاز اروندان و سروک آذر کارفرماي طرح هاي اين مديريت هستند، افزود: با اتمام عمليات يک حلقه چاه اکتشافي در منطقه صوفيکم در حوزه عملياتي شرکت نفت خزر، اين دکل نيز از تيرماه گذشته در ميدان نفتي ياران جنوبي به کارگيري شده است.


وي درباره اهداف پيش روي اين مديريت اظهارکرد: بازنگري فرآيند پذيرش طرح ، بهبود فرآيند اجراي طرح  و همچنين ارتباط با مشتري، افزايش کيفيت و ارائه به موقع خدمات، بهينه سازي هزينه هاي غيرمستقيم، ارتقاء عملکرد HSE و انطباق ميان زمان واقعي عمليات با زمان پيش بيني شده از سرفصلهاي مورد اهتمام اين مديريت است.



انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.