سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

دوچرخه سواران سفیران کمپین نائب الزیاره

دوچرخه سواران مسیر جاده حرم تا حرم سفیران کمپین نائب الزیاره می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،مدیر گردشگری و امور زائرین شهرداری مشهد گفت: ورزشکاران دوچرخه سوار مسیر جاده حرم تا حرم که از سمت قم به مشهد درحرکتند نائب الزیاره تمام ورزشکاران مسلمان جهان شده و این حرکت ارزشمند را ترویج خواهند داد.

علی قناویزچی افزود: ورزشکاران دوچرخه سوار با عشق و ارادتی که نسبت به ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) دارند در هوای گرم و مسیر طولانی سختی های فراوانی را متحمل می شوند تا در روز میلاد امام هشتم در جوار امام مهربانی ها باشند.

وی خاطر نشان کرد: این ورزشکاران دوچرخه سوار پس از عبور از شهر های قم در شهرهای تهران، گرمسار سمنان، دامغان، میامی، داورزن سبزوار، نیشابور توقف و در هر شهر کمپین بین المللی نائب الزیاره و فرهنگ زیارت را ترویج می دهند.

مدیر گردشگری و امور زائرین شهرداری مشهد با اشاره به اینکه ورزشکاران دوچرخه سوار مسیر جاده حرم تا حرم نائب الزیاره تمام ورزشکاران مسلمان می شوند افزود: این ورزشکاران پس از ورود به هرشهر ابتدا به زیارت قبور شهدای آن شهر می روند.

قناویزچی گفت: این گروه در هر شهر مورد استقبال امام جمعه و فرماندار آنجا قرار گرفته و در محل مسجد جامع آن شهر فرهنگ زیارت و نائب الزیاره را ترویج خواهند داد.

انتهای پیام//

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.