مدیر گردشگری و امور زائرین شهرداری مشهد از راه اندازی پورتال گردشگری و زیارت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،علی قناویز چی گفت: پورتال گردشگری و زیارت با هدف اطلاع رسانی به زائرین و مجاورین به منظور اشنایی آنان با هویت انقلابی و گردشگری شهر مشهد راه اندازی می شود.

وی گفت: زائرین علی بن موسی الرضا(ع) می توانند با مراجعه به پورتال گردشگری و زیارت,مدت اقامت و سفر خود را قبل از ورود به شهر مقدس مشهد برنامه ریزی کنند.

مدیر گردشگری و امور زائرین شهرداری مشهد با تاکید بر اینکه این پورتال به منظور ارائه خدمت رسانی بهتر به زائرین علی بن موسی الرضا(ع) راه اندازی می شود, افزود: کاربران با توجه به نیاز خود می توانند از امکانات این سایت استفاده کنند.

قناویز چی با بیان اینکه پورتال گردشگری و زیارت شامل لایه های گونان می باشد خاطر نشان کرد: این لایه ها شامل مشهد شناسی,بازدید مجازی,شهر انقلابی و اخبار گردشگری و...می باشد.

وی با اشاره به اینکه در این پورتال دو فعالیت مهم در حوزه زیارت و خدمت رسانی انجام می شود, افزود: علاقه مندان می توانند در سامانه جهاد خدمت به منظور خدمت رسانی به زائرین و مجاورین علی بن موسی الرضا و همچنین میتوانند به کمپین بین المللی نائب الزیاره بپیوند و در این سایت ثبت نام کنند.

شایان ذکر است آدرس اینترنتی پورتال اطلاع رسانی گردشگری و زیارت tourism.mashhad.ir می باشد.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.