رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: پارسال به بیش از یک و نیم میلیون پرونده وارده به قوه قضائیه خراسان رضوی رسیدگی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام والمسملین مظفری در مراسم تقدیر از قضات و کارکنان نمونه کشوری و استانی خراسان رضوی در گردهمایی بزرگ قضات خراسان رضوی افزود:این مقدار یعنی یک دهم پروندهای وارده به قوه قضائیه در سال گذشته بوده که نشان از حجم سنگین کار انجام شده توسط قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان دارد.

وی با اشاره به تلاشهای گسترده در جهت اجرای سیاستهای اصولی دستگاه قضایی بویژه در زمینه کنترل ورودی، کاهش موجودی و اجرای قاطعانه احکام افزود: این تلاشها در حالی انجام شد که بحمدا... با تلاش جهادی و مضاعف همکاران محترم علاوه بر کنترل موجودی ها موفق به کاهش بیش از 70 هزار پرونده از موجودی ها و اجرای تمامی احکام مهم بودیم.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به ساماندهی شرکتها و مؤسسات مالی و اعتباری گفت: با مشکلات متعددی در زمینه نحوه اقدام برخی مؤسسات مالی و اعتباری و شرکت ها از جمله شرکت پدیده مواجه بودیم و در این زمینه تلاش گسترده ای با هدف حفظ حقوق مردم و سرمایه سهامداران انجام شد و همانگونه که به مردم قول داده بودیم پس از انجام مراحل نقل و انتقال از مجموعه مدیریتی پیشین شرکت پدیده و هیأت مدیره منتخب جدید و اطمینان از حفظ سرمایه سهامداران با دستور قضایی مدیر عامل شرکت پدیده برای رسیدگی به جرایم و تخلفات طی قرار قانونی بازداشت شد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی خاطر نشان کرد: ملاک ما در مواجهه با مسائل گوناگون، شرع و قانون بوده و خواهد بود و در این زمینه با هیچ کس تعارف نداریم.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.