سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

حقوق های نجومی هجوم به ارزشها است

نوه امام راحل گفت : برخورد مقام معظم رهبری در مقابله با فیش‌های نجومی بی‌نظیر و برای ما درس‌آموز است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت‌الاسلام سید علی خمینی ظهر امروز در مراسم پانزدهین سالگرد رحلت آیت الله صالحی مازندرانی در مصلای شهر قائم شهر با بیان اینکه مسؤولیت در نظام جمهوری اسلامی امانت الهی است، گفت: مسؤول باید حافظ اموال و آبروی مردم باشد و حق ندارد برای خود حقوق آنچنانی مقرر کند و آبروی مردم را بریزد چرا که نسبت به آن‌چیزی که در دست اوست، امین است.

وی افزود: برخورد مقام معظم رهبری در مقابله با فیش‌های نجومی بی‌نظیر و برای ما درس‌آموز است و به قول ایشان موضوع حقوق‌های نجومی در واقع هجوم به ارزش‌هاست.

نوه امام راحل با بیان اینکه مسؤولیت در نظام اسلامی ارزش نیست، گفت : دشمن با دامن زدن بیش از اندازه به این فیش‌ها همه مسؤولان را متهم کرده و به‌دنبال ناامید کردن مردم است اما مقام معظم رهبری با تیزبینی صحه بر پاکدستی بسیاری از مدیران می‌گذارند و وعده برخورد با مفسدان را می‌دهند.

سید علی خمینی با بیان اینکه دشمنان همچنان در فکر ناامید کردن مردم هستند، افزود : بیشتر مسؤولان ما در نظام طبق فرمایش رهبری افراد پاکدستی هستند و مردم نباید خیال کنند که همه مسؤولان فیش‌های نجومی دارند.

وی گفت : کاری به راست و چپ و دولت‌ها ندارم چرا که معتقدم در هر دولتی افراد خادم و خائن وجود دارند و باید کم کم شناسایی و غربال شوند و کم و بیش در همه جای دنیا وجود دارد اما در نظام اسلامی یک مورد هم زیاد است و باعث ناراحتی می‌شود.

نوه امام راحل افزود : دشمنان در کار تبلیغات قوی هستند و از قدیم هم همینطور بودند، از اوایل انقلاب منتظر بودند تا اختلافات بزرگ شود تا از آن سوء استفاده کنند و ما به‌عنوان مسؤول طوری حرف نزنیم که مردم نسبت به نظام بدبین شوند چرا که این نظام و انقلاب حاصل خون شهدا است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.