ساری،

آغاز اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌های منتهی به شمال

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌های منتهی به شمال آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رییس پلیس راه مازندران با اشاره به برقراری محدودیت ترافیک در این جاده ها گفت : در جاده کندوان رفت و آمد خودرو از ساعت ۱۳ روز شنبه ۹ مرداد تا ساعت ۶ بامداد روز یکشنبه ۱۰ مرداد از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است.

سرهنگ محمد نژاد افزود: جاده چالوس از ساعت 16 روز شنبه تا 6 بامداد یکشنبه از بالای مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه است.

وی گفت: آمد و شد موتورسیکلت تا یکشنبه در همه جاده های ارتباطی استان و تردد انواع کامیون تا 6 بامداد یکشنبه در جاده هراز و در جاده سوادکوه نیز رفت و آمد انواع تریلی تا 22 روز شنبه ممنوع است .

به گفته وی ترافیک هم اکنون در محورهای هراز ، چالوس وسوادکوه روان است .

مسافران جاده چالوس‌ به ساعات یک‌طرفه شدن‌ مسیر توجه کنند.

آغاز اعمال محدودیت های ترافیکی:

1.موتورسيكلت :

تردد موتور سیکلت تا ساعت 24:00 روز يكشنبه 10مرداد از محورهای كرج – چالوس ، هراز، فيروزكوه و محورتهران – سمنان – مشهد و بالعكس ممنوع است.

تبصره-تردد موتور سيكلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموريت های ضروری در مسير مجاز جريان ترافيك بلامانع خواهد بود.

2.سواری :

محور كندوان :

تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 13:00 روز شنبه 9مرداد تا ساعت 06:00 بامداد روز يكشنبه 10مرداد از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام مأموران پليس راه درمحل تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 16:00 امروز تا ساعت 06:00 بامداد روز يكشنبه 10مرداد از مرزن آباد به سمت كرج به صورت يكطرفه خواهد بود.

محور هراز :

تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14:00امروز تا ساعت 02:00 بامداد روز يكشنبه 10مرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع است و از ساعت 16:00 امروز تا ساعت 02:00 بامداد روز يكشنبه 10مرداد از آب اسك به سمت تهران به صورت يكطرفه خواهد بود.

3.نقليه سنگين(به استثناء حاملين موادسوختی ويا فاسدشدني) :

محور كندوان : تردد انواع تريلر ، كاميون و كاميونت از محور كرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است .

محور هراز :

تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع است .

ب: تردد كليه كاميون ها و كاميونت ها به استثنای حاملين مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت تا ساعت 12:00 روز يكشنبه 10مرداد از تهران به آمل و بلعكس ممنوع است.

محور فيروزكوه :

تردد كليه تريلرها به استثنای حاملين مواد سوختی و فاسد شدنی روز های چهارشنبه و شنبه 6 و9مرداد از تهران به قائم شهر و بالعكس ، ممنوع است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.