سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیماری عجیب یک کودک/پسر چهار ساله‌ای که مثل یک پیرمرد هشتاد ساله است +تصاویر

پسری اهل بنگلادش با وجود اینکه چهار سال بیشتر ندارد به دلیل یک بیماری نادر مانند پیرمرد هشتاد ساله به نظر می‌رسد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از دیلی میرر؛ بایزید حسین چهار سال پیش با شرایط جسمی بسیار عجیبی به دنیا آمد؛ صورتی ورم‌کرده، پوستی افتاده و آویزان، چشمهایی گودافتاده و مفاصلی از کار افتاده. او اکنون چهار سال دارد اما چهره‌اش مانند یک پیرمرد 80 ساله است.

بایزید به همراه پدر و مادرش در روستای ماگورا در جنوب بنگلادش زندگی می‌کند. مادرش می‌گوید سه ماهه که بود تمام دندان‌هایش به‌طور کامل درآمد. اما در سه سالگی حرف زدن را یاد گرفت. طبق گفته مادرش او بسیار باهوش‌تر از هم سن و سالان خود است. بسیار خوب حرف می‌زند و خیلی خوب همه چیز را می‌فهمد.

بچه‌های روستا به او لقب "پیرمرد" داده‌اند و می‌ترسند با او بازی کنند. مادرش 14 ساله بود که او را به دنیا آورد. رشد فیزیکی بایزید بسیار غیرعادی بود اما از لحاظ روحی بسیار جلوتر از کودکان دیگر بود. او به مدرسه نمی‌رود اما توپ‌بازی و نقاشی را بسیار دوست دارد و حتی اسباب‌بازی‌هایش را خراب و آنها را دوباره درست می‌کند.

وقتی بایزید به دنیا آمد پزشکان به پدر و مادرش گفتند چنین موردی را تا به حال ندیده‌اند و هیچ کاری نتوانستند برای او انجام دهند.

پدر و مادرش تمام تلاششان را برای درمان او کرده‌اند اما هیچ نتیجه‌ای نگرفته‌اند. مادرش می‌گوید "پسرم شرایط طبیعی ندارد اما من به او افتخار می‌کنم. او هوش بسیار بالایی دارد".

پزشکان گفته‌اند بایزید شاید بیشتر از 15 سال عمر نکند.















انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
نازی
۰۳:۴۰ ۳۰ مهر ۱۳۹۹
ای وای خیلی بده