اولین و آخرین شنای نولان کوچولو +تصاویر

نولان دختر بچه ای است که از میان 168 میلیون نفر به یک بیماری خاص مبتلا شده است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نولان دختر بچه چهار ساله ای که با بیماری نادری دست و پنجه نرم می کرد سرانجام در اثر همین بیماری جان خود را از دست داد دو روز قبل از مرگ این دختر بچه یکی از بهترین لحظات زندگی اش اتفاق افتاد.

نولان مانند بسیاری از همسن و سالان خود علاقه زیادی به آب بازی و شنا داشت ولی شرایط جسمانیش هیچ گاه به او اجازه نمی داد که به سمت این علاقه برود، تا اینکه پدر و مادر دختر تصمیم گرفتند او را درون استخر آب ببرند تا لذت آب بازی را قبل از مرگ خود تجربه کند و با روحیه شاد از دنیا برود.

پدر و مادر اولان در حالی که دستهای خود را گهواره ای برای بدن اولان کوچولو کردند او را داخل آب بردند بدون اینکه مشکلی برای  لوله های خارجی متصل به بینی اولان که تنفس او را تنظیم می کرد ایجاد کنند. در تمام طول شنا لبخند از لب اولان پاک نشد، لبخندی که به همه اطرافیان منتقل شد و شادی را جایگزین جو غمگین شرایط جسمانی دختر بچه کرد.اولان یکی از 42 فرد در جهان است که به این بیماری مبتلا بود، بیماری که طی آن بر اثر حمله صرع شدید، عفونت دستگاه قفسه سینه و وجود سوراخی در قلب شرایط خاص و حادی برای بیمار بوجود می آید.

اولان نولان 48 ساعت بعد از این تجربه شیرین از دنیا رفت.

اولین و آخرین شنای نولان کوچولو

اولین و آخرین شنای نولان کوچولو


اولین و آخرین شنای نولان کوچولو


اولین و آخرین شنای نولان کوچولوا


انتهای پیام/
برچسب ها: بیماری نادر ، شنا ، مرگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار