سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خضری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

ناکارآمدی روش‌های مبارزه با مواد مخدر/ آمار تعداد معتادان در کشور واقعی نیست

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت:عدم برخورد عملی و ناکارآمد بودن روش های فعلی مبارزه با مواد مخدر موجب افزایش تعداد معتادان کشور شده است.

رسول خضری عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهارداشت:‌عدم برخورد عملی و ناکارآمد بودن روش های فعلی مبارزه با مواد مخدر موجب افزایش تعداد معتادان کشور شده است و متاسفامه آمار واقعی مصرف کنندگان اعلام نمی شود.

وی تصریح کرد:‌ادامه روند فعلی مبارزه با مواد مخدر علاوه بر افزایش تعداد مصرف کنندگان، به میزان بزهکاری و روی آوردن افراد به مشاغل کاذب و پرخطر نیز دامن زده است به طوریکه عدم مبارزه جدی، سوءاستفاده قاچاقچیان مواد دخانی و سودجویان این حوزه را رقم زد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ورود حجم وسیع قاچاق کالا و مواد دخانی به کشور نشان از نبود اراده و عزم ملی برای مبارزه با این معضل دربین مسئولان دارد چرا که نمی توان به آسانی شاهد گسترش پدیده قاچاق بود اما به سکوت نشست.

خضری گفت: با بازنگری روش های مبارزه با مواد دخانی و ایجاد هماهنگی میان نهادهای مسئول در خصوص تدوین برنامه کارشناسانه و روش های موثردر کاهش مصرف، می توان به پیشگیری و بهبود این حوزه امیدوار بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.