نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: تشکیل سازمان های مدیریت و ساماندهی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی یک اقدام نمایشی است.

تشکیل سازمان‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی اقدامی نمایشی است/معضلات جامعه روند افزایشی دارد
علی رستمیان، نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: با توجه به روند رو به رشد آسیب های اجتماعی در جامعه، ناکارآمدی سازمان های متولی مدیریت و ساماندهی معضلات جامعه کاملا مشهود بوده که این امر نشان از نمایشی بودن تشکیل چنین سازمان هایی دارد.

وی تصریح کرد: سازمان های مدیریت در کاهش آسیب های اجتماعی به این دلیل تشکیل می شوند که مشکلات و کمبود های جامعه را شناسایی و در جهت بهبود و حذف مسایل آسیب زا ، گام بردارند.

رستمیان ادامه داد: متاسفانه با وجود فعالیت این سازمان ها، نه تنها آسیب های اجتماعی کاهش نیافته بلکه این روند همچنان در حال رشد است بنابراین برای ایجاد تحولات در این بخش، نیاز به مسئولان با اراده و نظارت دقیق بر تمامی امور داریم.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر هدف واقعیمان کاهش آسیب های اجتماعی است در ابتدا باید انتخاب مدیران شایسته و کار بلد را در دستور کارقرار دهیم و پس از آن نظارت بر عملکرد دستگاه های متولی را جدی تر کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار