سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

50بار آتش برجان جنگل در کرمان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از وقوع 414مورد حریق و امداد و نجات به دلیل بی احتیاطی و عدم رعایت مسائل ایمنی در شهر کرمان در تیر ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهندس علی عسکری اظهار کرد: در تیر ماه سال جاری در مجموع 173 مورد حریق در شهر کرمان اتفاق افتاد که از این تعداد 61 مورد مربوط به مواد پسماند و بازیافتی،19مورد مربوط به وسایل نقلیه،25مورد مربوط به منازل مسکونی،50مورد مربوط به جنگل و درختان،13 مورد مراکز تجاری و 2 مورد ادارات دولتی بوده است.

وی همچنین به انجام 241مورد عملیات امداد و نجات در مدت زمان یاد شده اشاره کرد و افزود: از این تعداد 50 مورد گرفتن حیوانات خطرناک و آزار دهنده، 114 مورد گرفتن مارهای سمی و غیر سمی، 27 مورد چیدن حلقه و قفل، 21مورد امداد آسانسور، 4 مورد امداد آب، یک مورد امداد چاه ،17مورد امداد تصادفات خودرویی و مابقی آنها مربوط به سایر موارد بوده است.

عسکری تصریح کرد: در مجموع این عملیات‌ها 75 نفر نجات یافتند ،20نفر مجروح شده و 4 نفر نیز متاسفانه فوت کردند.

وی خاطرنشان کرد: در مدت زمان یاد شده تعداد 330 نفر از شهروندان آموزش‌های آتش نشانی را توسط کارشناسان سازمان فرا گرفتند و همچنین10 مورد بازدید ایمنی،5مورد دستورالعمل ایمنی و 2مورد تاییدیه ایمنی صادر شد
انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.