سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جوانان ایران آماده رویارویی با بلند قامتان چینی

بازیکنان تیم ملی جوانان بسکتبال کشورمان شرایط با پیروزی مقابل لبنان وضعیت روحی خوبی بدست آوردند و حالا آماده رویارویی با چینی ها هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان موفق شد در پنجمین دیدار مرحله گروهی با نتیجه 74 - 56 به پیروزی برسد و در مجموع با 3 پیروزی و 2 شکست راهی مرحله بعد شود . 

بسکتبالیست های جوان کشورمان باید در مرحله بعدی به مصاف تیم قدرتمند چین بروند که عملا شانس اول قهرمانی است . 

بازیکنان تیم ملی ایران پیش از رویارویی با چین هر کدام نظرات مختلفی را در مورد عملکردشان در مرحله گروهی و شانسشان در مقابل چین ارائه دادند . 

امیر حسین جعفری ملی پوش جوان کشورمان در خصوص  عملکردشان در مرحله گروهی گفت: خوشبختانه موفق شدیم مقابل لبنان به پیروزی برسیم و از شرایط روحی خوبی برخوردار شویم و عملا 2 شکستمان را فراموش کنیم . 

وی در مورد رویارویی با چین اظهار داشت : در بازی جوانان هیچ چیز مشخص نیست و نمی توان به راحتی گفت  چینی که  همه بازی هایش را برده می تواند مقابل ما که 2 شکست را تجربه کرده ایم به پیروزی برسد . ما ناامید نیستیم و تصور می کنم به برتری برسد . 

ملی پوش کشورمان مشکل اصلی تیم را پرس دانست و عنوان کرد : متاسفانه در کوارتر های سوم با بی دقتی و مشکلاتی که در پرس داریم به راحتی امتیاز ها را از دست می دهیم اما خوشبختانه حالا تمرین می کنیم و امیدواریم که اشتباهاتمان مقابل چین به حداقل برسد. 

احسان صمدی دیگر ملی ملی پوش جوان کشورمان هم در خصوص بازی ها این چنین پاسخ داد: بازی های خوبی انجام دادیم و خوشبختانه در مقابل لبنان ببهتر از همیشه بودیم و تصور می کنم که قسمت بوده تا زود تر مقابل چین قرار بگیرم و ان را حذف کنیم .

وی در مورد شرایط روحی بازیکنان هم گفت: خوشبختانه پس از پیروزی مقابل لبنان همه چیز عالی شد و حالا آماده رویارویی با چین هستیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.