سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح همسفره در عسلویه استان بوشهر

طرح همسفره برای حمایت از کودکان مبتلا به سوء تغذیه در عسلویه اجرا شد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان عسلویه گفت : 125 کودک زیر شش سال مبتلا به سوء تغذیه در شهرستان عسلویه در قالب طرح همسفره از خدمات حمایتی این نهاد بهره مند شدند.

 سید علی حسینی افزود: برای هر فرد کودک، یک سبد غذایی در نظر گرفته شده است که به صورت ماهانه در اختیار خانواده‌های آنان قرار می‌گیرد.

وی میزان سرانه واریزی برای هر کودک مشمول این طرح را 600 تا 650 هزار ریال اعلام کرد و ادامه داد: این مبلغ در قالب کارتهای خرید به خانوادههای مشمول طرح، ارائه می شود و خانواده‌ها بر این اساس موظفند مبلغ مربوط را تنها برای تهیه مواد پروتئینی و تغذیهای کودکان هزینه کنند.

 حسینی یادآور شد: پارسال 65 کودک دچار سوء تغذیه در شهرستان عسلویه زیر پوشش این طرح قرار گرفتند که امسال تعدادشان حدود دو برابر شده است.

مدیرکمیته امداد امام خمینی شهرستان عسلویه همچنین با اشاره به همکاری شبکه بهداشت و درمان در اجرای این طرح،گفت: کودکان به صورت مستمر پایش می‌شوند و افرادی که روند رشد آنها مطلوب شود، از چرخه حمایتی در قالب این طرح خارج می شوند و در مقابل کودکانی که روند رشد آنها دچار اختلال است، در چرخه حمایتی طرح جلوگیری از سوء تغذیه قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.