همزمان با برداشت گندم کشاورزان استان بوشهر تاکنون ۲ میلیارد ریال زکات زکات گندم پرداخت کرده‌اند

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر در همایش طلایه‌داران تبلیغ در بوشهر گفت: همزمان با برداشت گندم کشاورزان استان بوشهر تاکنون ۲ میلیارد ریال زکات زکات گندم پرداخت کرده‌اند که تا پایان فصل برداشت این محصول میزان زکات آن افزایش می‌یابد.

احمد لطفی افزود: سال گذشته 21 میلیارد ریال زکات واجب و 4 میلیارد ریال زکات فطره در استان بوشهر دریافت شد که در 2 ماه نخست امسال گندم‌کاران این استان 2 میلیارد ریال زکات محصول گندم خود پرداخت کرده‌اند.

وی طرح اکرام ایتام و محسنین را از طرح‌های مهم کمیته امداد در ماه مبارک رمضان عنوان و اضافه کرد: 5 هزار و 500 خیر در رسیدگی به نیازمندان با کمیته امداد استان بوشهر همکاری می‌کنند و علاوه بر این بیش از 12 هزار یتیم از خدمات حامیان بهره‌مند هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر با اشاره به اینکه در حال حاضر 32 هزار نفر در استان بوشهر از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند تصریح کرد: مبلغان از طریق ترویج فرهنگ انفاق، یکدلی، نوعدوستی، ترویج سنت‌های حسنه الهی، وحدت در جامعه و همچنین افزایش مبارزه با آسیب‌های اجتماعی نقش مهمی در آموزه‌های اسلامی دارند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.