سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عباسی: این برد لطف امام رضا بود

مالک سیاه جامگان گفت:لطف امام رضا(ع) بود که در بازی نخست آن هم مقابل قهرمان جام حذفی به پیروزی رسیدیم.

محمدرضاعباسی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی با ذوب آهن اظهار داشت: یک بازی بسیار خوب و تماشاگر پسند را از هر 2 تیم در این بازی شاهد بودیم،لطف امام رضا و تلاش بازیکنان و درایت کادر فنی بود که در این دیدار سخت به پیروزی رسیدیم.

وی درباره هماهنگ نبودن بازیکنان در این دیدار گفت: به دلیل اینکه بیشتر این بازیکنان تازه به تیم ملحق شده اند هنوز با هم هماهنگ نیستند اما به مرور زمان این مشکل برطرف خواهد شد و تیم بهتری را روانه مسابقات خواهیم کرد.
 
وی درباره داوری این بازی گفت: داوری در این بازی مشکلی نداشت کارش را به نحو احسن انجام داد.

عباسی درباره تیم ذوب آهن گفت: قهرمان جام حذفی و سوپر لیگ ایران در برابر ما قرار گرفته بود و به نوعی باشگاهی که در فصل نقل و انتقالات کمترین تغییرات را در تیم خود ایجاد کرده بود.

مالک سیاه جامگان درباره بازی بعدی این تیم با پدیده گفت: به طور حتم در آن بازی هم مانند امروز سعی خواهیم کرد از زمین مسابقه پیروز خارج شویم و 3 امتیاز بازی را از آن خود کنیم.

عباسی در پایان در پاسخ به این سوال که چرا تماشاگران از این بازی استقبال چندانی نکرده بودند بیان کرد: به دلیل اینکه بازی اول بود آنچنان از این بازی استقبال به عمل نیامد اما به طور حتم در دیدارهای بعدی تماشاگران بیشتری برای تشویق سیاه جامگان به ورزشگاه خواهند آمد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.