سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

دستگیری عامل اخذ تسهیلات غیرمجاز بانکی در فاروج

عامل اخذ تسهیلات غیرمجاز بانکی در شهرستان فاروج دستگیرشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از کشف پیش‌دستانه یک فقره تسهیلات غیرمجاز بانکی به مبلغ یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال و دستگیری متهم این پرونده در شهرستان فاروج خبر داد.

سرهنگ قاسمعلی عبدیوسفخانی افزود: گزارش‌های دریافت شد مبنی بر اینکه فردی به هویت «ر.د» از یکی از بانک‌های شهرستان فاروج اقدام به اخذ تسهیلات پرواربندی احشام کرده و پس از اخذ وام، احشام پرواری را به فروش رسانده است.

وی تصریح کرد: متهم مبلغ یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال در قالب قراردادی تحت عنوان مشارکت مدنی با نرخ ۱۱ درصد با توجیه اقتصادی طرح بره پرواری دریافت کرده تا در قالب این طرح تعداد ۴۰۰ رأس بره را بپروراند که وی پس از تائید کارشناسان بانک و اخذ وام مربوطه و پلاک گذاری احشام در فرصتی مناسب اقدام به فروش احشام پرواری و علوفه‌های خریداری‌شده، کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: مأموران پلیس آگاهی فاروج با هماهنگی مقام قضایی تحقیقات پیرامون موضوع تسهیلات غیرمجاز بانکی را در دستور کار خود قراردادند که پس از مکاتبه با بانک مربوطه و تحقیقات میدانی صحت‌وسقم موضوع مشخص شد.

یوسفخانی گفت:در تحقیقات مأموران مشخص شد همه احشام و علوفه‌های خریداری‌شده از محل تسهیلات اعطایی توسط مالک به فروش رسیده و هیچ‌گونه آثاری از فعالیت اقتصادی مذکور در محل مشاهده نمی‌شود.

وی تصریح کرد: در این رابطه متهم به پلیس آگاهی احضار و پیرامون موضوع تسهیلات غیرمجاز بانکی تحقیقات لازم به عمل آمد که درنهایت به بزه انتسابی خود اعتراف و پرونده متشکله پس از تکمیل تحقیقات، جمع‌آوری اسناد و مدارک به مراجع قضایی ارسال شد.

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.