مأمور قلابی پليس فتا در بجنورد دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، سرهنگ علي اعتمادي رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي خراسان شمالی گفت: در پي شکايت یکی از شهروندان مبني بر اينکه فردي با معرفي خود به عنوان مأمور پليس فتا اقدام به گرفتن موبايلش براي بازبيني کرده و از طريق شبکه اجتماعي تلگرام براي عدم رسيدگي به تخلفاتش درخواست يک دستگاه واحد مسکوني از وي کرده، موضوع در دستورکار مأموران پليس فتا قرار گرفت.

سرهنگ اعتمادی با اشاره به اينکه مأموران در بررسي و تحقيقات خود موفق به شناسايي يک متهم خانم با هويت مشخص در اين زمينه شدند، افزود: متهم پس از احضار به پليس فتا و مشاهده مستندات قانوني، گفت: اين اقدام را با همکاري فردي ديگر به قصد انتقام از شاکي انجام داده است.

رئيس پليس فتا خراسان شمالي با اشاره به اينکه مأموران در عمليات غافلگيرانه موفق به دستگيري متهم دوم نيز شدند، اظهارکرد: متهم در بازجويي انجام شده به جرم خود اعتراف و براي سير مراحل قانوني همراه با مستندات و متهم اول به دادسراي عمومي و انقلاب بجنورد معرفي شدند.

سرهنگ اعتمادي خاطرنشان کرد: شهروندان براي جلوگيري از کلاهبرداري و سوءاستفاده مجرمان در صورت مواجه شدن با مأموران قلابي و حتي دولتي درخواست کارت شناسايي از آنان کنند و در صورت امتناع سريعا موضوع را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.