سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

580 مورد مصوبات کارگروه تسهیل در آذربایجان غربی

خرداد امسال تعداد مصوبات کارگروه تسهیل استان 580 مورد بوده که در این باره یک هزار و 264 پرونده نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان با اشاره به عملکرد خرداد ماه این معاونت گفت: صدور 32 فقره جواز تاسیس با برآورد سرمایه گذاری یک میلیون و 30 هزار و 15 میلیون ریال و اشتغال زائی 489 نفر در ماه گذشته رخ داد.

غربی معصوم علی اکبری اظهار داشت: علاوه بر آن، 14 فقره پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری 227 هزار و 307 میلیون ریال با اشتغال 88 نفر و نیز جواز طرح توسعه به تعداد 4 فقره با سرمایه گذاری 37 هزار و 788 میلیون ریال و با اشتغال 55 نفر انجام شد.

وی تصریح کرد: شرکت در جلسات طرحهای راکد مستقر در شهرکهای صنعتی،کمیسیون تبصره 1 ماده، بررسی صلاحیت مسئولین کنترل کیفی استاندارد،کمیته کنترل کیفیت شورای فنی استان، جلسه خوشه عسل،کمیسیون امور بانوان و جلسه دفاتر مشاوره کار یابی از سایر عملکرد این معاونت در خرداد ماه بوده است.

به گفته علی اکبری، بازدید از تعداد 121 واحد تولیدی راکد، نیمه فعال و بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی در راستای اجرای طرح پالایش و شناسایی و فعال سازی واحدهای راکد و نیمه فعال از سایر اقدامات ماه گذشته بوده است.

وی از تایید 83 فقره درخواست سوخت مصرفی واحد های تولیدی خبر داد و افزود: در این باره نفت گاز به مقدار 760 هزار و 700 لیتر و نفت کوره به مقدار سه میلیون و 744 هزار لیتر به تشکل های صنعتی و تولیدی جهت ثبت نام متقاضیان تسهیلات در سامانه بهین یاب و طرح مشکلات در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اطلاع رسانی شد.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی بیان کرد: اطلاع رسانی دستورالعمل تامین سرمایه در گردش بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط جهت بهره مندی واحد های مرتبط و بررسی و تایید تسهیلات مالی رونق تولید به تعداد 100 فقره نیز در این بازه زمانی صورت گرفت.وی افزود: تاکنون تعداد مصوبات کارگروه تسهیل استان 580 مورد بوده که در این باره یک هزار و 264 پرونده نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.