ارومیه؛

فرهنگ ايثار و شهادت يك سرمايه معنوي اخلاقي و اجتماعي در جامعه

فرهنگ ايثار و شهادت يك سرمايه معنوي اخلاقي و اجتماعي در جامعه مي باشد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی با امام جمعه و فرماندار خوي ديدار وگفتگو كرد.

حجت الاسلام شكوري امام جمعه خوي در اين ديدار با اشاره به اهمیت و جایگاه خانواده شهداء اظهار داشت: از جمله مسائلي كه مي توان جامعه را سرزنده نگه داشت فرهنگ ايثار و شهادت است و توجه به خانواده های شهداء به زنده نگه داشتن این فرهنگ کمک می کند .

امام جمعه خوي با بيان اينكه بنياد شهيد برنامه هاي زيادي مي تواند در شهرستان خوي انجام دهد اظهار داشت: با توجه به ظرفيت های فرهنگي شهرستان خوي، بنياد شهيد و امور ايثارگران در شمال استان مي تواند برنامه هاي خود را با محوريت شهرستان خوي اجرا کند.

دكتر سيواني در اين ديدار با اشاره به لزوم حفظ جايگاه فرهنگ ايثار و شهادت گفت: جايگاه فرهنگ ايثار و شهادت كه يك سرمايه معنوي اخلاقي و اجتماعي در جامعه مي باشد بايد حفظ شود و ما باید در انتقال این فرهنگ به نسل جوان تلاش کنیم.

فرماندار خوي با اشاره به اجراي برنامه هاي مرتبط به فرهنگ ايثار و شهادت اظهار داشت: برنامه هاي مرتبط با فرهنگ ايثار و شهادت بايد جايگاه شهداء را حفظ نموده و با کیفیت بالایی برگزار شود .

حسين سيواني در ادامه بر ضرورت هماهنگي بين ارگان ها و دستگاه هاي مرتبط و برخورداري از كيفيت مناسب و بهره مندي از ابزارهاي هنري روز در اجراي برنامه هاي مرتبط به فرهنگ ايثار و شهادت تاكيد كرد و افزود: نتايج اجراي اين برنامه ها باید به گونه اي باشد كه افکار عمومي مردم در معرض ابلاغ و تبليغ فرهنگ ايثار و شهادت قرار گيرند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.