سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

مرگ ماهی ها با خوردن زباله

بنیانگذار انجمن زیست محیطی "ندای قاصدک" از جمع‌آوری حدود سه تن زباله از سراب نیلوفر کرمانشاه خبر داد و گفت: بسیاری از ماهی‌های این سراب به دلیل خوردن زباله و فیبر از بین می‌روند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛محمدرضا نقدی اظهار کرد: طی دو برنامه پاکسازی که روز گذشته و جمعه دو هفته قبل داشتیم، حدود سه تن زباله را از سراب نیلوفر پاکسازی کردیم که در این طرح حدود 100 نفر با ما مشارکت داشتند.

وی ادامه داد: بین ما افرادی هستند که شناگرند و با شنا در عمق دریاچه سراب، زباله‌هایی که در آن افتاده را هم جمع آوری کردند.

این فعال محیط زیست، مهمترین هدف این برنامه را ایجاد فرهنگ بین مردم دانست و یادآوری کرد: دیروز بسیاری از مردم که برای تفریح به سراب نیلوفر آمده بودند با ما همکاری کردند و در پایان نیز برای آگاه کردن آنها سخنرانی داشتیم.

رئیس هیات مدیره انجمن ندای قاصدک بیان کرد: هدف دیگر ما حفظ این سراب است که طی سال‌های اخیر دچار خشکی کامل شد، اما امسال با بارندگی‌ها و اقدامات خوبی که صورت گرفته، این سراب حفظ شده است.

رئیس هیات مدیره انجمن ندای قاصدک از ادامه برنامه پاکسازی سراب‌ها و تالاب‌های استان در فصل گرما و رونق گردشگری توسط این انجمن خبر داد و گفت: برنامه بعدی ما پاکسازی سراب صحنه، سراب گرم سرپل ذهاب، تالاب هشیلان، سراب شالان و ... است .

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.