سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقش اساسی طراحی های صنعتی در گسترش نوع آوری

کارشناس تجاری‌سازی فناوری معاونت علمی و فناوری گفت: طراحی های صنعتی نقشی اساسی در گسترش نوع آوری شرکت های دانش بنیان ایفا می کند.

سلطان‌زاده، کارشناس تجاری‌سازی فناوری معاونت علمی و فناوری در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به رقابت‌پذیری و افزایش کیفیت محصولات دانش‌بنیان اظهار داشت: با توجه به این که امروزه شرکت‌های متعددی در عرصه رقابت حضور داشته و محصولاتی را با طراحی‌های متنوع تولید می‌کنند، ارائه محصولی که بتواند به نیازهای متنوع مشتریان پاسخ دهد و دارای جذابیت‌های لازم باشد، حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: بعد زیبایی و هم‌خوانی با نیازهای ارگونومیک یکی از نیازهای اساسی مشتریان بوده که طراحی صنعتی  به شرکت‌های دانش‌بنیان کمک می‌کند تا با رقبای خود که سال‌های متمادی در این عرصه فعالیت‌ داشته اند، به رقابت بپردازند.

کارشناس عرصه تجاری‌سازی فناوری، در خصوص نقش طراحی صنعتی در گسترش نوآوری گفت: شرکت‌هایی که بر مبنای فناوری اولیه‌ محصولی تولید کرده که نیازمند منابع ورودی و ایده‌ها بوده که یکی از این کارها طراحی صنعتی است.

سلطان زاده عنوان کرد: با توجه به کمک شایان طراحی صنعتی در ارتقای کیفیت محصول و رقابت در بازار، معاونت علمی و فناوری برنامه‌هایی را برای حمایت از این حوزه در نظر گرفته که با برگزاری کارگاه طراحی صنعتی کلیدخورده است.

وی یاد آور شد: خدمات طراحی صنعتی ارزان نیست و معاونت علمی و فناوری بر مبنای عقد پروژه‌ها یارانه‌هایی را به این حوزه اختصاص می‌دهد تا شرکت‌های دانش‌بنیان بتوانند در این عرصه فعالیت کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.