سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛

لفاظی‌های گستاخانه عادل جبیر علیه ایران؛ از توهین به امام خمینی(ره) تا وحشت از صدور انقلاب اسلامی

وزیر خارجه رژیم سعودی در یک ماه اخیر از هر فرصتی برای حملات دیوانه‌وار علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، عادل جبیر – وزیر خارجه 54 ساله رژیم سعودی – در ماه گذشته مواضع سخت و دیوانه‌واری را علیه جمهوری اسلامی‌ ایران اتخاذ کرد.

جبیر در مصاحبه اخیر خود با شبکه سعودی العربیه در اظهاراتی گستاخانه مدعی شد: فرقه‌گرایی در سال 1979 (انقلاب اسلامی ایران) به دست آیت الله خمینی به منطقه خاورمیانه آورده شد. وی در ادامه با حالت استیصال مدعی شد: ایران حزب الله را که نخستین سازمان فرقه‌گرایی و تروریستی در منطقه بود به وجود آورد. تهران پیوسته به کشورهای حوزه خلیج (فارس) تجاوز می‌کند و علیه آنان اقدامات خصمانه انجام می‌دهد. 

وی در ادامه سخنان بی‌اساس خود ادعا کرد: ما از حسن روحانی سیاست اعتدالی را احساس نکردیم؛ بلکه سلسله اقدامات خصمانه علیه‌ خودمان را شاهد بودیم. عراق همینک به واسطه تروریسم، مداخلات ایران و فرقه‌گرایی و اوضاع اقتصادی، از بحران شدیدی رنج می‌برد.

وزیر خارجه رژیم سعودی روز سه‌شنبه هفته گذشته نیز در یک کنفرانس خبری مواضع جنون آمیز خود علیه ایران را این گونه بیان کرد: موضع ما در مورد ایران تغییری نکرده است.  تهران همچنان در امور داخلی کشورهای منطقه دخالت می‌کند و سعی در صدور انقلاب خود دارد. ایران از تروریسم حمایت می‌کند و ثبات منطقه را به خطر انداخته است. اگر ایران می‌خواهد با کشورهای منطقه روابط عادی داشته باشد، باید اصل صدور انقلاب را که در قانون اساسی‌اش وجود دارد کنار بگذارد، به اصول حسن همجواری و دخالت نکردن در امور دیگر کشور‌ها احترام بگذارد و به شهروندان کشورهای منطقه نگاه طایفه گرایانه نداشته باشد. این شهروندان متعلق به کشور‌هایشان هستند و هیچ تعلقی به ایران ندارند.

جبیر در ادامه ادعاهای مضحک و خصمانه خود مدعی شد :ایران همچنین باید از قاچاق سلاح و مواد مخدر دست بردارد. در این صورت، هیچ مانعی برای برقراری رابطه دوستانه میان ایران و کشورهای منطقه وجود ندارد. ایران از زمان انقلاب، در برابر کشورهای منطقه راه و رسم خصمانه داشته و به دنبال فتنه طایفه‌ای بوده است. ایران از تروریسم حمایت کرده و دیپلمات‌ها را به قتل رسانده و در قاچاق سلاح دست داشته است. تهران شبه نظامیان را آموزش داده و از آن‌ها حمایت می‌کند و امنیت منطقه را به مخاطره انداخته است. در واقع همه دشمنی‌ها از سوی ایران بوده است و کشورهای منطقه رفتار خصمانه‌ای نداشته‌اند! ایران باید رفتار خود را که از ۳۵ سال قبل داشته تغییر دهد.

پیشتر نیز وزیر خارجه رژیم سعودی در 12 تیرماه -- همزمان با پیشروی‌های نیروهای مردمی عراق (حشد الشعبی) -- زمانی که احساس کرد همپیمانان داعشی ریاض در حال نابودی هستند -- در اظهاراتی گستاخانه مدعی شد:  نیروهای بسیج مردمی عراق وابسته به این کشور نبوده و ایران است که این شبه‌نظامیان فرقه‌گرا را فرماندهی می‌کند. وی با بیان اینکه در عملیات آزادسازی فلوجه این نیروها برخی خطوط را زیر پا گذاشتند، گفت: ما معتقدیم که این شبه نظامیان باید منحل شوند. 

جبیر مدعی شد: ایران قصد دارد لبنان را در وضعیت بی‌ثباتی نگه دارد تا به نفع «حزب‌الله»، همپیمان استراتژیک خود تمام شود؛ حزب‌اللهی که مانع انتخاب رئیس جمهور لبنان می‌شود.

این نخستین باری نبود که جبیر درباره دخالت ایران در لبنان سخن می‌گفت. در هشتم تیرماه جاری و پس از بالا گرفتن موضوع انتخاب رییس جمهور جدید در لبنان، وزیر خارجه رژیم سعودی در کنفرانسی خبری با همتای فرانسوی خود در پاریس اظهارات گستاخانه خود علیه ایران را چنین مطرح کرد: اقدامات حزب الله به نفع لبنان نیست، بلکه به نفع ایران است. وی مدعی شد: همه جهان می داند ایران برای قاچاق مواد منفجره به کشورهای حاشیه خلیج (فارس) و قاچاق سلاح به یمن تلاش می‌کند. همه جهان از مداخله‌های ایران در عراق و سوریه آگاهی دارد. 

وزیر امورخارجه عربستان در ادامه لفاظی‌های خود گفت: اگر ایران می خواهد روابط طبیعی با کشورهای همسایه داشته باشد باید به دو اصل حسن همجواری و خودداری از مداخله در امور داخلی کشورها پایبند باشد. ایران باید تلاش برای صدور انقلاب را که در قانون اساسی این کشور آماده است، کنار بگذارد. ایران برای فتنه انگیزی طایفه ای در منطقه تلاش می‌کند.

مواضع ضد ایرانی عادل جبیر در ماه گذشته، نشان دهنده اوج شکست رژیم سعودی در تقابل با سیاست‌های منطقه‌ای تهران است به طوری که وزیر خارجه این رژیم نتوانست این شکست تحقیرآمیز را تاب بیاورد و از هر فرصتی در مجامع بین المللی برای عقده‌گشایی از ایران استفاده می‌کند. ریشه سخنان گستاخانه عادل جبیر را باید در سیاست‌های پراشتباه و شکست خورده رژیم سعودی در خاورمیانه جستجو کرد. پیروزی‌های متعدد نیروهای مردمی عراق علیه داعش (بخوانید متحد رژیم سعودی)، شکست مفتضحانه ریاض در براندازی حکومت اسد علی‌رغم هزینه‌های پشتیبانی سنگین مالی و تسلیحاتی از تروریست‌ها و در نهایت پای در گل مانده این رژیم در جنگ علیه مردم بی‌دفاع یمن، همه و همه خشم رژیم سعودی را برانگیخته و سبب شده جبیر به عنوان رییس دستگاه دیپلماسی این رژیم بی‌مهابا به جمهوری اسلامی ایران حمله کند. با این وجود، رژیم سعودی خود بهتر می‌داند که فرافکنی‌های این رژیم در عرصه بین الملل ره به جایی نخواهد برد و ریاض در نهایت باید در برابر سیاست‌های ایران در منطقه سر تعظیم فرود آورد.

گزارش از ابوالفضل هاشمی

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۴۸ ۰۶ فروردين ۱۳۹۷
عربستان هم مثل آمریکا هیچ کاری نمی تواند بکند
ناشناس
۰۳:۰۰ ۱۳ شهريور ۱۳۹۵
زشیرو شتر خوردن و سوسمار .......عرب را به جایی رسیدست کار..ً....که تاج کیانی کند ارزوو.......تفو بر تو چرخ گردون تفو........خب خانم ظالم جبیر واق واق نیکنی چرا ،میگم حاج قاسم بیاد قلاده بندازه گردنتا ......‌
ناشناس
۱۵:۰۸ ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
ببین بچه شتر حرف های یاوه تو ارزش ناراحت شدن هم نداره . هر چقدر دوست داری زر بزن
ناشناس
۲۳:۲۵ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
آل سعود با این اراجیف ها می خواهد جنایات هولناک خودشان را مثل گردن زدن ، مثله کردن انسانها ، خوردن گوشت انسانهای مثله شده و هزاران جنایات تروریستی آشکار و پنهان دیگر در کشورهای آمریکایی ، اروپایی بویژه در خاورمیانه مثل سوریه ، یمن ، بحرین و ... حتی در کشور خودشان مثل به شهادت رساندن علما ، حجاج خانه خدا و حمله به مساجد ، معابر ، تجمع ها ، بازار و به کشورها مثل یمن ، بحرین و غیره سرپوش بگذارد حال آنکه این قبیل جنایات بی شمار آل شیطان آنقدر بر جهانیان آشکار است که فقط دادگاه منصف بین الملی می خواهد آنها را بسزای عمل ننگین خود برساند که متاسفانه نیست مگر امام زمان ( عج ) بیاید انشا الله .
ناشناس
۱۸:۵۹ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
آقایون وخانمها .برادرها وخواهرهای عزیز وهموطن عزیز .درود وصلوات برتمام شهیدان راه خدا وپیامبر خدا.ودرودبر روح پاک حضرت امام خمینی .... اقا ببین بعد از ۳۵سال هنوز دارن اتیش میگیرن حرفها وپیش بینی های حضرت امام خمینی هر روز بیشتر از قبل اتیش بجان آل دروغ وهمدستان یهودیشان میاندازه وبعد از امام خمینی همیشه جاویدان رهنمودهای آقاورهبرعزیزمان آتیش بجانشان راچندین برابرکرده که جیره خوران وتازه به دوران رسیده وعروسک وسگ زرد استکبار به واغ واغ افتاده... جبیر سگ کی باشه شنوده باید عاقل باشه که ماشاا... همه بصیر واگاه هستند.یا علی یازهرا پیروزی نزدیک است
ناشناس
۱۷:۲۰ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
السلام علیک یا روح الله ادرکنی
ناشناس
۱۴:۱۰ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
هموطنان عزيز لطف براي خود شخصيت قائل شويد و جواب كوچكتر از خودتان را ندهيد اين جبير و كل خانواده سلطنتي عربستان اندازه بچه پا برهنه تو كوچه هاي پايين شهر شما هم ارز ش نداره بخدا
ناشناس
۱۲:۲۳ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
ببخشید شما یه سر بیا ایران کارت داریم
ناشناس
۱۲:۱۳ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
من که چرت پرت هاش نخوندم فقط اومدم نظرم بدم برم این نا عادل میدونید داره از کجا میسوزه از موشک های ایرانی که یمن دار باش عربستان میکوبه
ناشناس
۱۰:۰۹ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
من نمیدانم تو کشور ما از چی میترسند جواب این یاوه گویا را چرانمیدن ؟اخه اینا دارن کشورای عرب وجومنطقه رو را به نفع خودشون میکشند وما نشسته ایم دست رو دست گذاشتیم هرچی دلشون میخاد بارمون میکنند حتی با حرفم جوابشونو نمیدیم (کم کم ایران رو تروریست ،فرقه گرا قاچاق اسلحه ،مواد مخدر ،ایجاد ناامنی وهرانچه که خود انجام میدهند به ایران نسبت میدهند ومیدانند ودر مخ مردم ساده لوح فرو میکنند ما خودمان باید رسوایشان کنیم )آخه چقدر صبر البته یه بچه هم است این جبیرچی به سن بلوغ هنوز نرسیده
ناشناس
۰۹:۴۹ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
امام خمینی (ره) فرمودند: آمریکا از دست ما عصبانی باشد و از عصبانیت بمیرد ما هم موضوع را به عربستان تعمیم می دهیم و میگوییم عربستان و دوستانش از دست ما عصبانی باشند و از عصبانیت بمیرند
ناشناس
۰۹:۳۵ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
فقط باید به مقامات عربستانی گف شما همون قومی جاهلی هستید که خداوند برا هدایتتون پیامبر فرستادوبس!!!!
ناشناس
۰۹:۰۹ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
خوب چرا اینا رو به ما میگید یعنی توی وزارت خارجه کسی نیست که جوابی دندان شکن به اون کلفت آمریکایی به
ناشناس
۰۹:۰۸ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
این دوستان چطور می دانن جبیری دو جنسه است!
برای من جای سؤاله...!
ناشناس
۰۹:۰۴ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد...
ناشناس
۰۹:۰۳ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
دیوانه است
ناشناس
۰۸:۵۷ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
جواد هستم از البرز
وزیر دیوثگی های رژیم آل شیطان
سلام علیکم
به والله اگر آقا اشاره کند به والله پشت در خانه خدا سرت رو روی سینه ات خواهم گزاشت
این رو جوانی میگوید نه کار دارد نه شغل نه پول
فقط اعتقاد به خداو رسول و ولی دارم
مشکلات مالی ام دلیلی ندارد توی بی همه کس نفس بکشی
یادمان نرفته هشت سال بمب های صدام حسین یزید رو تو میفرستادی
فقط دعا کن آقا اشاره نکنه بوزینه سیاسی
ناشناس
۰۸:۳۴ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
این ضعف تاریخی رو تو کشور ما آموزش پرورش ما کی میخواد حل کنه خدا میدونه,پیامبر ما عرب شده بوده نه عرب,به این معنی که اجداد ایشون اومدن بین اعراب زندگی کردن و رسوم و زبون اونا رو گرفتن,یه کم فکر کنید میفهمید بخدا...پیامبر ما از نسل حضرت اسماعیل هستن,حضرت اسماعیل برادره حضرت اسحاق و هر دو پسران حضرت ابراهیم هستن,چطور میشه که اسحاق علیه سلام عبرانی و از پیامبران بنی اسرائیل هست ولی اسماعیل برادرش عرب؟؟؟؟؟؟؟نخیر این اشتباه تاریخی رو اصلاح کنید ,پیامبر عرب شده بوده اما در واقع عبرانی و از نسل بنی اسرائیل هست در واقع تمام پیامبران از نسل اسرائیل هستن,در ضمن انگار هنوز صدای علی علیه سلام بلنده که فرمود من از عرب عرب نه از من.....الاعراب اشد کفر و نفاق...
ناشناس
۰۸:۲۳ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
نمیشه یک جوری سر این مسخر رابه سنگ بکوبید.
ناشناس
۰۸:۲۲ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
آقایان عرب عرب نکنید پیامبر واهلبیتش عربن کتاب خدا عربی،،،اسم کشور بیارید جمع نبندید
ناشناس
۰۸:۲۲ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
آقایان عرب عرب نکنید پیامبر واهلبیتش عربن کتاب خدا عربی،،،اسم کشور بیارید جمع نبندید
ناشناس
۰۸:۰۷ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
این دوجنسه بازم جوک گفت وهابی حمار
ناشناس
۰۷:۵۵ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
عادل جبیرملخ خور میام مارمولک میکنم توحلقت سگ فطرت حیوان
ناشناس
۰۷:۵۲ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
فقط رهبر اگه اذن دهد اونوقت میبینمتون
ناشناس
۰۷:۵۰ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
لطفا ساکت شو
ناشناس
۰۷:۳۳ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
لطفاً این حرومزاده وهابی کثیف روخفه کنید.
ناشناس
۰۶:۳۴ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
این یارو رو فقط باید بعنوان برده ی جنسی فرستاد لاس وگاس آمریکا
ناشناس
۰۴:۳۰ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
حرف دهنتو بفهم و بزن خاننننننننم.والا با این قنداشون.
ناشناس
۰۳:۵۳ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
جوجه اردک زشت
ناشناس
۰۳:۴۹ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
ا ب که سر بالا بره قورباغه هم ابو عطا میخونه
ناشناس
۰۳:۳۰ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
فقط بايد احمدى نژاد بياد تا از دست سخنان اين وحشى راحت بشيم
ناشناس
۰۲:۰۳ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
نوش جون عزیزان دولتی حالا بازم برید کسانی که سفارت عربستان رو ترکوندن محاکمه کنید . برا خود شیرینی
ناشناس
۰۱:۵۰ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
یه روزی باید جواب داد حتما اون روز نزدیکه فقط صبر و صبر
ناشناس
۰۱:۳۰ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
زمان زمان فتح دوباره مکه است و با این تفاوت که اینبار عفوی در کار نیست و تمام وهابی ها و آل سعود را به درک واصل میکنیم
ناشناس
۰۱:۰۴ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
بابا یه شیر زن جواب این خانم بده ما اگه بخوایم جوابش بدیم میگه بهم تجاوز کردن
ناشناس
۰۰:۵۹ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
ای وهابی سگ صفت . حرامزاده های وهابی ..تروریست شما دروز سر یک کودک 12 ساله فلسطینی را بریدند. مرگتان باد که یا با زنها و یا با بچه ها طرف هستید . خداوند شر شما وهابیون خوک صفت حرامزاده را از روی زمین بردارد . انشااله.
ناشناس
۰۰:۵۸ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
خدا لعنتش کنه عجب عوضی ای هست
ناشناس
۰۰:۴۶ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
مرگ بر آل سقوط(سعود)ملعون به لطف وفضل الهی وبه مدد ودعای امام زمان نابودی آل سعود نزدیک است برای نابودیشون صلوات
ناشناس
۰۰:۳۵ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
مثل گوسفندي ميمونه كه ارزو داره جلو وانت بشينه
ناشناس
۰۰:۰۶ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
این عادل بر عکس اسمش خیلی بیسواد کودن است مثل این ...ولگرد هرجا اربابهایش اسخوان میاندازند برای انها پارس میکند سواد ایشان بستگی به بزرگی استخوانش دارد
ناشناس
۲۳:۵۷ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
هر غلطی خودشون میکنن به ایران نسبت میدن
ناشناس
۲۳:۳۸ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
بزار بچه حرفاشو بزنه عقده ای نشه . از قدیم گفتن بچه اس دیگه حالا یه چیزی گفته . به دل نگیرین .
ناشناس
۲۳:۳۴ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
آخر مشخص شد این مرد یا زن
ناشناس
۲۳:۳۴ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
ایران یه برنامه بریزه این اوبنه ای رو به درک واصل کنه. دیگر خبری از این حاج خانوم نزارین خواهشا.
ناشناس
۲۳:۲۷ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
اخه تو اگه مرد بودی سگ زنجیری آمریکا نبودی آدمکش حیوون
ناشناس
۲۲:۳۹ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
آقا من شنیدم خاله جبیر حامله شده راسته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
۲۲:۲۰ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
ببخشید من یه سوال دارم اگر این جبیر به هر دلیلی کشنه شد دیه اون چقدره دیه یه مرده یا یه زن
ناشناس
۲۱:۲۲ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
اینا پیرو مریم ایدزی هستند که تما م اشوب ها و فتنه ها زیر سر اونه فرقه رجوی هم که ادم امریکا هستند و امریکا هم سر سپرده اسرائیل این بدبخت هم میومیو میکنه تا از پس مونده های اونا یه چیزیم جلو این بندازن
ناشناس
۲۱:۰۸ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
جبیر عوضی ، برو بی ناموس
ناشناس
۲۱:۰۳ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
عوضی رو دماغشو بگیری جونش درمیاد چقدر. ورور اضافه میکنه
ناشناس
۲۰:۴۳ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
مرگ بر آل سعود
ناشناس
۲۰:۳۲ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
انشاله خداوند متعال مهدی خود را بفرستد تا این حیوانات وحشی را از سرزمین مقدسش پاک کرداند. فقط دعا کنیم.
ناشناس
۲۰:۲۲ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
فکر کنم تنش می خواره
ناشناس
۲۰:۰۸ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
سعودی سگ زاده
ناشناس
۱۹:۴۴ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
دیگه ولش کنید! غلط کرد خیر باباش (...) خورد...
هنوز سر زمین سفت(....) ده ههههههههه
ناشناس
۱۹:۱۶ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
از کل نیروهای نظامی و ارتش کشورهای حوزه ی خلیج فارس رویهم یک سردار سلیمانی در نمی آید . لطفا وقتی همچین توانایی پیدا کردید ، گنده گویی کنید . بر خرمگس منطقه لعنت ! بگو بیش باد!!
ناشناس
۱۸:۵۸ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
هموطن عزیزم من به عنوان یک ایرانی مطمئن هستم اگه رهبر معظم انقلاب دستور بده..عربستان و چند کشور عرب نشین رو تو چند دقیقه نابود میکنیم....
ناشناس
۱۸:۵۴ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
چرا مسئولان ما خوابند و جواب این آشغالا نمیدن
ناشناس
۱۸:۵۱ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
برو برو زر نزن جبیر خانم
ناشناس
۱۸:۴۸ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
چرا وزارت خارجه این قدر در برابر عربستان محافظه کاری می کنه جدیدا این سخنگو که گذاشتیم هم به زور حرف می زنه کی باید جواب این سعودی های کثیف را بدهد
ناشناس
۱۸:۴۴ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
اینا داعش رو تداعی میدن ،،،ولی ما انقلاب اسلامی رو پس این اهل حجر ها روباید ادب کرد
ناشناس
۱۸:۴۳ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
بابا کسی نیست جواب این احمقو بده
داره دیگه خیلی زر اضافی میزنه
ناشناس
۱۸:۴۲ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
سلام
درسته این مردک، که چهره اش مثل زن، وانگار دوجنسه هست. از دیوانگی این حرف هارو میزنه ولی ، امور خارجه باید جواب دندان شکن به این خانم مردنما، بده که جرات اظهار نظر نکنه، این بار اولش نیست، باید دولت به توهین این ،،، نسبت به بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران را نادیده نگیره
ناشناس
۱۸:۳۸ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
دوستان یه سوال این یارو صورتش رو داروی نظافت میزنه!!!
خخخخخ
ناشناس
۱۸:۳۵ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
این بیشرف دیگه قلط زیادی کرد این معلوم نیست خودشو تو چه سطحی دیده که به امام و انقلاب توهین کرده . یکی نیست بگه خوب کاری میکنیم انقلاب و گسترش میدیم .
ناشناس
۱۸:۳۵ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
این برنامه قدرت های بزرگ جهانه که میخوان با شیر کردن دو کشور در حال توسعه اونارو به جون هم بندازن
تجربه تاریخی نشون داده وقتی یه کشور در حال توسعه میخواد بزرگی کنه اونو وارد جنگ میکنن تا از پیشرفت فاصله بگیره این به نفع غربه فقط
ناشناس
۱۸:۳۳ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
جناب عادل الجبیر اگر کمی منطقی به گذشته رفتار واعمال رژیم سعودی فکرکنید متوجه میشوید که تمامی این بحران های بوجودآمده سر منشا آن خودرژیم عربستان می باشد بن لادن درکجا پرورش یافت و با ایده های وهابی بنیان القاعده رابنا نهاد وحادثه 11سبتامبر و ترور وحشت رادراقصا نقاط عالم انجام داد و ملییت و افکار داعش و فتاوای مفتی های وهابی برای جهاد نکاح باهدف بالابردن روحیه تروریست های داعش درعراق وسوریه وکمک تسلیحاتی به ایشان به چه منظورانجام میشود آیا ایران به کشوری حمله نظامی داشته بجز دفاع و شمابه چه منظور مردم بی دفاع یمن را بمب باران می کنید بجهت رئیس جمهور فراری یمن . خود می زنید وگریه می کنید
ناشناس
۱۸:۲۱ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
مرگ بر ال سعود وهابی داعش صفت
ناشناس
۱۸:۲۰ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
ای خدا ما بچه بودیم سرصف مدرسه دعا میکردیم یه روزی صدام بمیره راه کربلا باز بشه، خدا دعامون رو مستجاب کرد و حالا پیاده میریم کربلا. حالا به بچه هامون میگیم دعا کنن تا آل سعود نابود بشه اونوقت پیاده بریم بقیع . ان شا الله بزودی ...
ناشناس
۱۸:۱۹ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
چرا هرجا که بی حجابی وموسیقی ومشکل اخلاقی پیش می اید همه مردم وعلما وامصیبتا را علم میکنند که حق همین است ولی کسی نیست مشت محکمی به یاوه گویی این وهابی شیطان نما بدهدایا مسئولین مملکتی درخواب هستند
ناشناس
۱۸:۱۲ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
جبیر دوجنسه لطفا خفه شو.نجس ترین وکثیفتذرین حکومت را در جهان آل سعود وهابی کفتار صفت دارد
ناشناس
۱۸:۰۷ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
اگر از طرف دولت پاسخ مناسبي گرفته بودند اينقدر پر رو نميشدند سياست لبخند هم حدي داره . منتظ پاسخ مناسب از طرف مسئولين هستيم. اميدوارم اين انتظار آنقدر نشود كه چشمان ما هم به مانند حضرت يعقوب(ع) سفيد شود.
ناشناس
۱۸:۰۵ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
من نمیدانم چرا کسی از ایران جواب این ابله عوضی مادر مرده را نمیدهد که اینقدر زر نزند اشغال دو جنسه خیلی رودار شده هی پارس میکند درسته نباید به پارس کردن سگ محل گذاشت ولی این زیادی پارس میکند خفش کنید سکوت کردن هم حدی دارد
ناشناس
۱۸:۰۵ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
کفتار سعودی کلفتر از تو و امثال اوباش سعودی هیچ غلطی نکردن تو که هیچ کثافت
ناشناس
۱۸:۰۰ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
هیچکی جوابشو نده اگر از مسئولین مخصوصا سپاه پاسداران خواست جوابشو بده ، بگه ما دیگه نمیتونیم این وهابی ها را روی کره زمین تحمل کنیم احتمالا هرچه زوتر از روی زمین محوشون کنیم. باور کنید از ترس میمیرند
ناشناس
۱۷:۵۰ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
نگران نباشید به زودی چنان حمله ای به این سعودی های پاپتی بکنیم که تاریخ گذشته کلا پاک بشه...
ناشناس
۱۷:۴۶ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
دو جنسی بدبخت حرامزاده وهابی نجس.
ناشناس
۱۷:۳۹ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
حاج قاسم عزیزترازجان جواب این حرامزاده کثیف رابده
ناشناس
۱۷:۳۱ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
آبجی کوچولو دوباره باعث خنده و تفریح کل ایران شدی ،،،،
ناشناس
۱۷:۲۰ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
چرا هیچ کس از دولت نمی زنه تو دهن این که معلوم نیست زنه یا مرد
ناشناس
۱۷:۱۸ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
مردک ....حمال !!!!!
ناشناس
۱۷:۱۳ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
یعنی تو این مملکت از مسئولان کسی نسیت بطور رسمی این نرموک را سر جا بشونه
دکتر ظریف کجایی این قورباغه له کنی
ناشناس
۱۷:۰۹ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
مردک اشغال قیافه را ببین برو مارمولکت را بخور
ناشناس
۱۷:۰۶ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
ببین آبجی انگاری دیشب زیادی خوردی یه کار نکن تا 15 ملیون قاسم سلیمانی بریزن روسرت این مملکت مال امام زمان ه الکی که نیست جوری پدرت رودر میاریم که نهفهمی از کجا خوردی انگار گوشمال های سردار سلیمانی رو تو عراق و سوریه یادت رفته ها
ناشناس
۱۶:۴۰ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
عجب نكبتيه اين بي شعور ، خودش را جزء آدما حساب ميكنه !!!!
ناشناس
۱۶:۲۴ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
لعنت به تو
ناشناس
۱۶:۱۷ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
حروم زاده غلط کردی به امام خمینی توهین کردی
ناشناس
۱۶:۱۳ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
خوشم میادایران اشک عربستانو همیشه دراورده باخوب بودن وکمک کردن به همسایه هاش
ناشناس
۱۶:۰۷ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
بزار هرچی میگه بگه داغ دلشونه نفس شونو در آوردیم خواب راحت ندارن ای نقد وحشت کردن از صدور انقلاب ما معلومه نگران میشن نابود شدن این رژیم منحوسشون نزدیکه همین قد ما 35سال پیش کشورمون از دیکتاتوری خارج کردیم اینا هنوز عقب موندن در اوج قدرت مرد مشون نابودشون میکنند انشالله
ناشناس
۱۵:۵۵ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
فرزندان ابرهه بدانندکه عمر حکومت ظالمانه آنها خیلی طولانی نخواهد بود. چون این از وعده های خداوند به منافقین و کفار است. ان شاءالله بزودی شاهد نابودی خائنین به حرمین شریفین باشیم.
ناشناس
۱۵:۵۴ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
غلط کرده به امام توهین کرده، مادرشو به عزاش میشونم.
ناشناس
۱۵:۵۳ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
جبیر خر ديگه داری غلط زیادی میکنی حروم زاده های آشغال
مرگ بر آل سعود و تروریست های آشغال
ناشناس
۱۵:۵۳ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
سلام به تمام ایران. اراجیف. سخنان بی منطق نشانه ترسه .این عادل خانوم مثل ابر بهاریه فقط غرش داره. عرضه نداره. اول تکلیف یمنو مشخص کن بعد بیا طرفه ایران.
ناشناس
۱۵:۵۳ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
برو شیطان تاسمانی ...
ناشناس
۱۵:۵۲ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
خدا لعنت کنه دشمنان ایران عزیز رو به کمک خدا یه روزی همه اینها مثله سگ به پامون میفتن
ناشناس
۱۵:۴۹ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
سوسمارخورا هم برای ما آدم شدن.اینا که مغز ندارن ادعای سیاست هم دارن.!!!!!والا بخدا ما ایرانیا خیلی صبوریم.
ناشناس
۱۵:۴۷ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
عجب احمقیه
ناشناس
۱۵:۴۷ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
برو ابجی بسه دیگه بی حیا
ناشناس
۱۵:۴۶ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
آل سعود=آل سقوط جبیر ان کلفت زر نزن مفت خورکثیف شغال
ناشناس
۱۵:۴۴ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
اینجاست که میگن به یک محل نزاری بیشتر واق واق میکنه