77 درصد از مردم آلمان در ترس از حملات تروریستی زندگی می‌کنند

بر اساس نتایج یک نظرسنجی، بیش از سه چهارم از مردم آلمان باور دارند کشورشان به زودی هدف یک حمله تروریستی قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، نتایج یک نظرسنجی نشان داد بیش از سه چهارم آلمانی ها معتقدند کشورشان به زودی هدف تروریسم قرار خواهد گرفت. 

این نظرسنجی پس از آن انجام شد که یک پناهنده 17 ساله با تبر به مسافران یک قطار در آلمان حمله و تعدادی از آنها را زخمی کرد. داعش مسئولیت این حمله را به عهده گرفت. بنا بر نتایج این نظرسنجی که شبکه «زد دی اف» آلمان آن را انجام داده است 77 درصد از مردم آلمان پیش بینی می کنند به زودی شاهد حمله ای تروریستی در کشورشان خواهند بود.

این در حالی است که نظرسنجی دو هفته قبل نشان داده بود 69 درصد از مردم آلمان پیش بینی می کنند کشورشان به زودی شاهد حمله ای تروریستی خواهد بود. 

پلیس ایالت باواریا نوجوان 17 ساله را که با تبر به مسافران قطار حمله کرده بود، پس از آنکه چهار نفر را زخمی کرد، هدف گلوله قرار داد. این حمله در آلمان چند روز پس از حمله در شهر نیس فرانسه در مراسم روز ملی این کشور انجام شد. در حمله نیس 84 نفر کشته شدند و گروه تروریستی داعش مسئولیت آن را به عهده گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار