سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

نماز جمعه یکی از مهمترین پایگاههای فرهنگی، سیاسی

تریبون نماز جمعه منتصب به هیچ جناح سیاسی نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛امام جمعه شادگان گفت: تریبون نمازجمعه منتصب به هیچگونه جناح سیاسی نیست، بلکه یک تریبون الهی، ولایی و مردمی است.

حجت الاسلام سید مجید شرفی جلسه ستاد گرامیداشت پنجم مردادماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه افزود: نماز جمعه یکی از مهمترین پایگاههای فرهنگی، سیاسی واجتماعی به شمار می رود که این پایگاه باعث ایجاد اتحاد وانسجام هر چه بیشتر در بین مسلمین شده است.

وی گفت: پنجم مردادماه سالروز برگزاری نخستین نماز جمعه در تهران بعد از انقلاب اسلامی به امامت مرحوم آیت الله طالقانی، فرصتی ارزشمند برای تقدیر از همه خدمتگذاران نهاد نماز جمعه در سراسر کشور است.

امام جمعه شادگان افزود: این سالروز یک ظرفیت بسیار خوب برای بیان اهمیت نماز جمعه و بیان فعالیت ها و کارکردهای نماز جمعه در شهرستان شادگان است که امیدواریم که در این روز با همکاری مردم، مسئولان و اعضای ستاد نماز جمعه بتوانیم برنامه های متنوعی را برگزار کنیم.

حجت الاسلام شرفی گفت: همواره حضور پرشور مردم با بصیرت و آگاه در نمازجمعه موجب یأس و ناامیدی دشمنان و بالا بردن بصیرت دینی و انقلابی مردم شده است.

 انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.