سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

ثبت تخلف در جاده های حادثه خیز با نصب 600 دوربین مدار بسته

معاون برنامه ریزی، اقتصاد و حمل ونقل وزارت راه گفت: 600 دوربین مداربسته برای ثبت تخلف در جاده های پرتردد و حادثه خیز کشور نصب و راه اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛امیر امینی گفت:اعتبار مورد نیاز این دوربین ها تامین شده و در صورت تامین برق مورد نیاز این تجهیزات امسال در محورهای مواصلاتی نصب خواهند شد.

وی افزایش ایمنی در جاده های کشور را از مزیت های نصب دوربین های هوشمند ذکر کرد.

معاون برنامه ریزی، اقتصاد و حمل ونقل وزارت راه وشهرسازی تصری کرد: افزایش ایمنی در سفر ،کاهش حوادث رانندگی و تلفات جاده ای از دیگر مزایای نصب سیستم های هوشمند در راه های کشور است.

امینی با یادآوری این که سرعت عامل اصلی بیشتر سوانح جاده است است بیان کرد:امید است با اجرای این طرح تعداد سوانح جاده ای در کشور به طور چشمگیری کاهش یابد.

وی اظهار کرد: بهره برداری از 2 هزار و 500 کیلومتر بزرگراه و 900 کیلومتر جاده اصلی و 770 کیلومتر راه آهن از دیگر برنامه های توسعه زیرساخت های جاده ای امسال در کشور است.

معاون برنامه ریزی، اقتصاد و حمل ونقل وزارت راه وشهرسازی با اشاره به اهمیت توسعه راه های ارتباطی در تحقق اقتصاد مقاومتی و شبکه حمل و نقل قوی تصریح کرد:دولت برنامه های خوبی برای تکمیل طرح های نیمه تمام دارد.

وی ابراز کرد: افزایش زیرساخت های جاده ای زیربنای رونق تولید و صنعت گردشگری به عنوان نیازهای اصلی کشور در خوداتکایی ملی و ایجاد فرصت های شغلی جدید است.

2 هزار و 400 کیلومتر آزادراه، 15 هزار کیلومتر بزرگراه، 25 هزار کیلومتر راه اصلی با راه های روستایی و فرعی در مجموع 240 هزار کیلومتر در کشور وجود دارد.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.