سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

پیدا شدن گور دسته‌جمعی در اطراف آبادان

هیچ‌کدام از گمانه‌زنی‌ها درباره کشف اجساد قابل‌تأیید نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛فرمانده انتظامی آبادان گفت: مقداری استخوان انسان شامل دو جمجمه و مقداری استخوان‌های سینه و قلم پا پیداشده ولی هویت و زمان مرگ این افراد هنوز مشخص نیست.

محسن تقی زاده افزود: طی روز گذشته در یک چاله که در حاشیه آبادان به شادگان و در یک زمین کشاورزی قرار دارد مقداری استخوان انسان پیداشده است.

وی گفت: استخوان‌های یافت شده شامل  چند جسد از جمله دو جمجمه و مقداری استخوان‌های سینه و قلم پا است.

فرمانده انتظامی آبادان بابیان اینکه جمجمه‌ها و استخوان‌ها به سردخانه تحویل داده‌شده است، افزود: تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

تقی زاده با اشاره به اینکه هویت و زمان مرگ این افراد هنوز مشخص نشده است، گفت: این‌که استخوان‌های دیگری هم در آن مکان باشد یا نه نیز هنوز مشخص نشده است.

وی بابیان اینکه هیچ‌کدام از گمانه‌زنی‌ها درباره کشف این اجساد قابل‌تأیید نیست، افزود: در این زمینه تا انجام بررسی‌های لازم نمی‌توان اظهارنظر کرد.

فرمانده انتظامی آبادان گفت: هنوز فردی از طرف کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح به آبادان نیامده و قرار است نماینده این کمیته بعدازظهر امروز در‌ آبادان حضور یابند و پس‌ازآن بررسی لازم انجام می‌شود.

فرماندار آبادان نیز با تأیید پیدا شدن یک گور دسته‌جمعی در اطراف شهرآبادان، گفت: احتمال می‌رود اجساد یافت شده مربوط به دوران جنگ تحمیلی باشد.

عزیز الله شهبازی افزود: قرار است از طریق سپاه مراتب بررسی و تحقیقات بیشتر درباره زمان وقوع دفن اجساد انجام شود.

وی گفت : در حال حاضر امکان اظهارنظر قطعی وجود ندارد و منوط به انجام بررسی‌ها، تحقیقات و آزمایش‌های مربوطه و اعلام نتیجه نهایی از سوی سپاه است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.