سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

قوانین حمایتی ویژه‌ برای شرکت‌های "دانش بنیان

قوانین حمایتی ویژه‌ای برای شرکت‌های "دانش بنیان" مناطق کمتر توسعه یافته باید لحاظ شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  معصومه خان احمدی سرپرست پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه
 در نشست شرکت‌های دانش‌بنیان با رییس صندوق نوآوری و شکوفایی کشور که امروز(26  تیر) در پارک علم و فناوری کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به تاسیس پارک علم و فناوری کرمانشاه در سال 1386 اظهار کرد: از سال 1390به بعد ما توانستیم هفت مرکز رشد را در سطح استان تاسیس کنیم.

 وی با بیان اینکه عملکرد پارک علم و فناوری و اثرگذاری آن همواره به صورت منطقه‌ای بوده است، گفت: خوشبختانه همواره در رتبه‌بندی‌های صورت گرفته از سوی وزارت علوم، پارک علم و فناوری کرمانشاه همواره جزو هشت پارک برتر کشور بوده است.

 خان احمدی با اشاره به واگذاری مسئولیت‌های مهم ملی به پارک علم وفناوری کرمانشاه، گفت: در حال حاضر کارگزاری منطقه‌ای تایید صلاحیت شرکت‌های دانش بنیان سه استان کرمانشاه، لرستان و ایلام به پارک علم و فناوری کرمانشاه داده شده که یازده پارک کشور به این صورت فعالیت می‌کنند.

 وی با اشاره به حمایت پارک از 443 شرکت در طول دوران فعالیت پارک علم و فناوری کرمانشاه، گفت: در حال حاضر 298 شرکت تحت حمایت پارک فعالیت می‌کنند که این تعداد برای هزار نفر اشتغالزایی به همراه داشته است.

 خان احمدی  گفت: این شرکت‌ها در مجموع سال گذشته بالغ بر 470 میلیارد ریال فروش محصول و خدمات و دو  میلیون و 800 هزار دلار نیز صادرات داشته‌اند.

 سرپرست پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه با اشاره به فعالیت 50 شرکت دانش‌بنیان در سطح استان، گفت: از این تعداد 37 شرکت تحت حمایت‌ پارک علم و فناوری کرمانشاه فعالیت می‌کنند.

 خان احمدی با اشاره به انجام تعاملات بسیار با دستگاه‌های مختلف در جهت تسهیل فعالیت شرکت‌های دانش بنیان، گفت: در این زمنیه با بسیاری دستگاه‌ها تعامل داشته‌ایم و هدف‌گذاری ما در سال جاری افزایش تعامل با دستگاه‌ها و بویژه اداره کل صنعت، معدن و تجارت است.

وی همچنین با اشاره به درخواست‌های پارک علم و فناوری کرمانشاه گفت: انتظار بازنگری در قوانین حمایتی شرکت‌های دانش بنیان و ارزیابی طرح ها و افزایش سطح حمایت‌های مالی توسط صندوق متناسب با سطح فناوری استان را داریم.

انتهای پیام/پ
 


برچسب ها: کرمانشاه ، قوانین ، حمایت ، شرکت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.