سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

دانشگاه لانه فتنه گران نیست

امام جمعه قزوین گفت : دانشگاه لانه و مکان فتنه گران نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در خطبه های نماز جمعه این هفته به برخی از دانشگاه ها  به ویژه دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) اعتراض کرد که فتنه گران در ان لانه ساخته اند و به دانشجویان مذهبی و بسیجی میدان کار نمیدهند .


وی از مدیران دانشگاه ها خواست تا لانه فتنه گران را تخریب کنند .

نماینده ولی فقیه در استان  با اشاره به برجام گفت : برجام آش شور ، تلخ و مسموم است که بر روی شعله های بد عهدی، دروغ و پیمان شکنی می جوشد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در نماز جمعه این هفته گفت : عده ای در داخل سعی دارند اشتهای مردم را برای خوردن این آش تحریک کنند .

امام جمعه قزوین افزود : برجام یک بازی آلوده به سیا ست است اما ما باید طوری رفتار کنیم که مانع جنگ افروزی شود.

امام جمعه قزوین همچنین  با انتقاد از حمایت عربستان سعودی و فرانسه از منافقان گفت : تروریست های منافق 17 هزار نفر از نخبگان ما را به شهادت رسانده اند و  حامیان تروریست ها بدانند طولی نمیکشد که خودشان هم گرفتار آتش میشوند .

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با بیان اینکه وزارت امور خارجه باید پاسخ گستاخی این دو دولت را بدهد گفت  : استکبار جهانی آرامش را از مردم مظلوم  جهان مثل یمن ،پاکستان، سوریه  سلب کرده و ما از جایگاه نماز جمعه از آنها دفاع خواهیم کرد .


 امام جمعه قزوین ، همچنین به روز بهزیستی اشاره کرد و گفت : این قشر آسیب پذیر به گردن ما حق دارند و باید در حمایتشان کوشا باشیم .

امام جمعه قزوین همچنین با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان گفت : شورای نگهبان حافظ قانون  و اسلامیت نظام است.

انتهای پیام/





 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.