بهره برداری ازطرح های نیمه تمام گردشگری استان با بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی ،نیازمند یک هزار و 560 میلیارد ریال اعتبار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: نیمی از این رقم باید از آورده سرمایه گذاری بخش خصوصی و مالکان تامین و نیمی دیگر هم از محل تسهیلات بانکی فراهم شود.

حبیبی افزود : 23 طرح نیمه تمام گردشگری در استان قزوین بالای 50 درصد پیشرفت فیزیکی است .

به گفته وی ، چهار مجتمع خدمات رفاهی، چهار هتل، چهار رستوران بین راهی، چهار مرکز اطلاع رسانی و خدمات دهی به گردشگران و سه مجموعه بوم گردی از جمله این طرح ها به شمار می‌رود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یادآور شد: با بهره برداری ازاین طرح ها می توان برای یک هزار و 400 نفر به شکل مستقیم اشتغال زایی کرد.

حبیبی با بیان اینکه در بخش صنایع دستی امکان ایجاد یک هزار نفر شغل در استان را داریم،افزود: تحقق این موضوع به توسعه کارگاه هی تولید صنایع دستی وابسته است که برای این مهم به 200 میلیارد ریال تسهیلات بانکی نیاز است.

وی اظهار امیدواری کرد با تعامل و همراهی بانک ها بتوان طرح های نیمه تمام گردشگری استان را تکمیل و اشتغال زایی مستقیم و غیرمستقیم در این حوزه را افزایش داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.